Izpoved bralke: Obžalujem, da sem hčerki plačala inštrukcije
Pozdravljeni,
nedavno sem hčerko prijavila na zasebne inštrukcije igranja klavirja. Plačala sem vnaprej, a mi je zdaj žal, saj se je izkazalo, da inštruktor ni tisto, kar smo si želeli.
Zanima me, ali lahko dobim v takem primeru povrnjen denar za inštrukcije.
Hvala za nasvet,
Bralka
Najbolje bi bilo, če bi se dogovorila, da vam inštruktor povrne vsaj del vplačanega zneska
Ni tako preprosto, kot se zdi na prvi pogled. Seveda bi bilo najbolje, če bi inštruktorja poklicali, mu opisali težavo in mu predlagali, da vam povrne vsaj del vplačanega zneska. Ne verjamem pa, da bo privolil v to, da vam vrne celoten vplačani denar, saj je določene inštrukcije že izvedel, ne glede na to, ali so bile vam po godu ali ne.
Poleg tega je imel s tem verjetno nekaj stroškov, pa tudi svoj čas je porabil za vašo hčerko, kar vse šteje. Sicer pa se vašemu primeru v pravnem jeziku reče uveljavljanje odgovornosti izvajalca za stvarne napake pri izvedbi storitve.
To pa pomeni, da boste morali pisno reklamirati inštruktorjeve vaje in natančno opisati, v čem vidite težavo (v slabem strokovnem delu, slabem pedagoškem delu ipd.). V obvestilu mu potem lahko predlagate, naj inštrukcije izvede drugače, bolj profesionalno, ali pa mu predlagate, naj vam povrne vsaj del vplačanega denarja, v skladu z obsegom napak, ki jih je storil.