Kljub tragični pomorski nesreči, ki je v zgodnjih urah 15. aprila 1912 vzela več kot 1500 potnikov čezoceanke, Titanikova zgodba že več kot stoletje buri človeško domišljijo. Navdihnila je že lepo število dokumentarcev, televizijskih serij in filmov, od vseh najbolj odmevno uspešnico iz leta 1997, v kateri sta nastopila in močno prijateljstvo stkala Kate Winslet in Leonardo DiCaprio. A oboževalce legendarne ladje kmalu čaka še veliko bolj avtentična izkušnja zgodovinske plovbe. Ladijska družba avstralskega milijarderja Blue Star Line bo sedaj po prvotnih načrtih britanske družbe White Star Line zgradila Titanikov dvojnik. 



Poimenovali ga bodo preprosto Titanik II, ime pa ne preseneča, saj bo popolna replika prvega, z izjemo najnovejše ladijske tehnologije in boljše ter modernejše reševalne opreme. Nihče si namreč ne želi, da bi se tudi ta čezoceanka potopila. Na krovu bo tako za razliko od zgodovinske plovbe dovolj rešilnih jopičev in čolnov, bolj pozorni pa bodo tudi na ledene gore, kar jih je v severnem Atlantiku sploh ostalo. 



Na ladji bo prostora za približno enako število ljudi, in sicer za 2400 potnikov in 900 predstavnikov osebja, vlagatelji pa bodo za gradnjo odšteli kar pol milijarde ameriških dolarjev (skoraj 440 milijonov evrov). Investicija napoveduje lepe cene vozovnic, za katere niso še niti razkrili, kdaj bodo šle v prodajo. Ker bo čezoceanka ponudila enak videz in razporeditev sob, kot prvotni Titanik, pa obstaja upanje, da bo na voljo tudi nekaj cenejših vozovnic za vse tiste, ki jim ne bo neprijetna vožnja v tretjem potniškem razredu. 


Titanik na svoji prvi in zadnji plovbi aprila leta 1912.


Titanik II bo vsekakor luksuzna križarka, ki bo krstno plovbo opravila po isti poti, kot pred 110 leti njena predhodnica, Blue Star Line ji je dodala le še postojanko na Bližnjem Vzhodu, kar je ob kupni moči tamkajšnjih prebivalcev bilo za pričakovati. Čezoceanka bo tako poleti 2022 izplula iz Dubaja in po dveh tednih dosegla angleški Southampton od tam pa nadaljevala zgodovinsko pot preko severnega Atlantika do New Yorka. Do konca leta jo nato čakajo križarjenja po celem svetu, če mu bodo morske energije in ekonomija seveda naklonjeni. Blue Star Line je namreč že pred šestimi leti oznanila gradnjo Titanikove replike, ki naj bi zaplula 2016, a je zaradi finančnih zapletov morala prestaviti načrte.