Njena vizija je jasna, treba se je finančno opismeniti, nato pa sprejemati vsakodnevne racionalne odločitve, ki nam bodo olajšale življenje in zagotovile varnost.
O sebi pravi, da je pri nakupih zelo razumska in predvsem, da nikoli ne zapravlja denarja, ki ga nima. Njena najboljša naložba so potovanja in seveda vse, kar doživi na njih.
Vaš novi projekt se imenuje Investitorka v Pradi, izhajate iz dogajanja v filmu Hudičevka v Pradi. To se sliši malo pravljično, oddaljeno, neverjetno, a očitno deluje. Zaupajte nam, prosim, kaj želite s finančnim opismenjevanjem predati svojim slušateljicam.
Meni se, ravno obratno, zdi zelo realno. Življenje je tako, finance pa sploh, in to imam rada, čeprav se da seveda tudi številke interpretirati na različne načine. Poleg tega pri imenu ali konceptu v mislih primarno nisem imela uspešne in neizprosne urednice Mirande, ki jo igra Meryl Streep, ampak povsem običajno in sramežljivo Andy v podobi Anne Hathaway.
Čeprav sta nam obe lahko za zgled oziroma poduk: Andy se iz grde račke z nekaj pomoči spremeni v pravo »fashionisto«, in to se lahko zgodi ne samo z vašo omaro, ampak tudi osebnimi financami in posledično premoženjem, Miranda pa kljub svoji moči in uspehu na lastni koži ugotovi, da nič ni večno. Zapusti jo mož in skoraj izgubi službo. Kaj nas to uči? Da nikoli ne vemo, kaj nas čaka, in da celo s piedestala lahko hitro padeš v brezno. In takrat moraš biti pripravljen.
Zato želim, da bi čim več žensk razumelo, da bo vsaka, še tako težka življenjska preizkušnja za odtenek lažja, če imajo urejene osebne finance, če imajo nekaj prihrankov in kakšno dobro naložbo. Predvsem jim želim najprej vzbuditi to zavedanje, saj je to prvi korak. Sledi izobraževanje, temu pa dejansko dobre vsakodnevne odločitve in racionalno upravljanje, ki bodo na dolgi rok zagotovo dali dobre, morda celo izjemne rezultate. Dejansko so stvari bistveno lažje, kot se večini zdi, res. Daleč od kakšnega bavbava.
Nagovarjate predvsem ženske. Ali nimamo prav me do denarja bolj »poštenega« odnosa? Smo preudarne in uspešnejše kot moški?
Vsekakor smo bolj previdne, racionalne in preudarne, le redke skočijo na glavo v prazen bazen. A hkrati so veliki večini številke, finance, statistike, donosi tuji. To se jim zdi težko in hkrati nekaj, česar ne potrebujejo, saj jih tudi v otroštvu oziroma mladosti tega ni nihče učil zares. Napaka, prav vsi to potrebujemo, in to od prve žepnine, štipendije ali plače.
Še vedno preveč žensk svoje osebne finance pušča ob strani, kot nekaj nujnega, a ne pozitivnega, in jim torej ne posvečajo posebne pozornosti ali pa jih celo prepustijo moškim. Važno, da pridejo čez mesec in jim ostane še nekaj denarja za masažo, nego ali novo obleko.
Z izobraževanjem želimo to spremeniti, jih celo navdušiti, da svoje prihodke in odhodke vzamejo resno, optimizirajo, na koncu pa celo oplemenitijo. Ker če jih bodo, bo konec leta ali nekega zastavljenega obdobja ...