V največjem globalnem podjetju za luksuzni življenjski slog na svetu Quintessentially so že v zadnjih letih opažali naraščanje povpraševanja po različnih doživetjih, ki si jih ljudje želijo zase ali za svoje bližnje. Pri tem je največji poudarek na aktivnem preživljanju prostega časa, zdravju in dobrem počutju. Globalna pandemija covid-19 je te trende le še pospešila, novo pravilo pa je, da se aktivnosti izvajajo preko spleta v varnem zavetju doma.  

Spremenjene navade

Z več kot 60 pisarnami po vseh glavnih mestih sveta je imelo podjetje Quintessentially v zadnjih tednih od razglasitve pandemije dober globalni vpogled v spremembo navad in želja premožnejših posameznikov in se temu tudi ustrezno prilagodilo. Kljub temu da mnogi strokovnjaki že uporabljajo termin »nova normalnost« (ang. new normal), ostaja kup nejasnosti, kakšen bo svet po koncu pandemije. 

Pandemija je v prvih tednih predvsem pospešila nekatere trende, ki smo jih že začeli zaznavati v preteklih letih. Ljudje, ki si luksuz lahko privoščijo, se danes bolj kot kadarkoli prej raje odločajo za dejavnosti, ki pripomorejo k varovanju in krepitvi zdravja, k telesnemu in duhovnemu razvoju, sožitju in ureditvi kakovostnih bivanjskih razmer za tretje življenjsko obdobje, ugotavljajo pri podjetju za luksuzni življenjski slog. Premožnim je trenutno vedno bolj pomembno zdrava hrana, redno gibanje, izobraževanje in usposabljanje ter osebna urejenost. Vse to nakazuje, da tudi svet luksuza vstopa v novo dobo, kar ponudnikom izdelkov in storitev ponuja nove priložnosti za rast. 

V domove se vrača Feng šuj 

Ker so urbana središča največji epicentri širitve koronavirusa, postaja umik v naravno vedno bolj pomemben. Pri ureditvi zunanjega in notranjega prostora se vse večji poudarek daje starodavni kitajski šoli Feng šuj, ki s tehnološkimi rešitvami omogoča zaščito pred ekstremnimi temperaturami in ostalimi vremenskimi nevšečnostmi. Večje povpraševanje je po najemu nepremičnin z lastnim vrtom izven mestnih središč, pogostejše so spremembe vikendov v domove, ki omogočajo bivanje vse dni v tednu, povečalo pa se je tudi število najema in nakupa vodnih vozil, ki omogočajo samoizolacijo. 

Vedno več ljudi si ureja domači fitnes 

Že pred razglasitvijo pandemije je skrb za zdravje in dobro počutje postajalo vedno bolj pomembno. Tako so osebni trenerji in ostali svetovalci za zdrav življenjski slog že v preteklosti postajali vedno bolj zaželeni, sedaj pa postajajo praktično nepogrešljivi. V zadnjih tednih se je spremenil zgolj način komuniciranja in vadbe, ki sedaj poteka v zavetju doma. Stik z osebnim trenerjem se ohranja preko spleta in različnih naprav, ki trenerjem omogočajo natančen vpogled v to, kako stranke napredujejo z vadbo. Prav tako je vedno večje povpraševanje po naravnih oziroma organskih produktih in opremi za šport, povečala pa se je tudi prodaja fitnes opreme za dom. Razcvet so doživeli virtualni posveti tako glede fizičnega, kot psihičnega zdravja, potrošniki pa se vedno bolj odločajo tudi za dostavo zdravil na dom. 

Čas za nove veščine 

Podjetje Quintessentially je pri svojih članih opazilo tudi, da so v samoizolaciji pozornost namenili konjičkom, za katere v preteklosti niso našli časa. Že pred karanteno si je pot utiralo nešteto kreativnih tečajev (ang. Masterclass) z najrazličnejših področji umetnosti, sedaj pa je povpraševanje po njih poskočilo. Zabeležili so tudi več virtualnih ogledov muzejev in galerij ter predstav največjih kulturnih ustanov, denimo moskovskega Bolšoj teatra in britanske kraljeve gledališke skupine Royal Shakespeare Compay. 

Visoka kulinarika z dostavo dom

Izraz domača zabava je v samoizolaciji dobil še bolj resničen pomen, saj so domovi postali epicentri naših življenj. Pri tem sta ključna dejavnika predvsem kulinarika in zabava, ki jih do sedaj nismo bili vajeni imeti doma. Tudi najboljše restavracije po svetu, ki prej niso ponujale dostave hrane, so se v času karantene odločile ljudem ponuditi storitev na dom, priljubljene so postale virtualne degustacije alkoholnih pijač (vino, viski, gin ...), vse več pa je tudi naročnikov na virtualne kuharske tečaje. 

Virtualna potovanja 

Potovanja so bila dolga leta eden od ključnih stebrov luksuznega turizma. Tudi po koncu pandemije se pričakuje postopno vračanje k temu trendu, le z nekaj bistvenimi razlikami, saj bo zasebnost in izogibanje gnečam turistov postalo v prihodnje še pomembnejše. V karanteni so ljudje našli nov način potovanja, in sicer virtualno na destinacije, ki so jih v preteklosti že obiskali (denimo poročno potovanje na otok Mavricij) ali pa so čas izkoristili za virtualno raziskovanje in načrtovanje avantur, ki se jih želijo lotiti po koncu pandemije. Večje povpraševanje so zaznali tudi glede dolgoročnega najema nepremičnin na podeželju. 

Dobrodelnost 

Podjetje Qintessentially je ob razglasitvi pandemije zabeležilo tudi velik odziv članov, ki so želeli pomagati ljudem v stiski, tako preko lastnih iniciativ, kakor tudi uveljavljenih dobrodelnih organizacij. Tudi dobrodelna fundacija podjetja Quintessentially je v tem času zbrala skoraj milijonov funtov, ki so jih člani in ostali donatorji namenili projektu Felix, ki skrbi za dostavo zdrave hrane tistim, ki si je ne morejo privoščiti. Tako je bilo samo v aprilu v okviru projekta Felix dostavljenih 1,6 milijona obrokov. Poleg tega pa so sodelovali tudi pri donacijah ventilatorjev, mask in druge zaščitne opreme ter donacijah hrane in drugih potrebščin različnim dobrodelnim organizacijam. 

Dostava šampanjca za spletno druženje s prijatelji 

Že v preteklosti so člani podjetja Quintessentially dajali vedno večji pomen preživljanju kakovostnega prostega časa z družino in prijatelji. V času pandemije je to zahtevalo tudi vzpostavitev komunikacijskih in logističnih kanalov za spletno druženje. Pri tem ni več pomembno samo, da so družina in prijatelji skupaj, ampak aktivnosti, ki jih v tem času počnejo. Priljubljena je denimo postala dostava vina in šampanjca za druženje preko platforme Zoom, skupinski virtualni kuharski tečaji z najboljšimi chefi sveta, kot je Massimo Bottura, in najem spletnih tutorjev ter varušk, ki skrbijo za učenje in dobro počutje otrok.