Dobro desetletje zdaj ustvarja v lastnem studiu v Kranju, svoje izvirne stvaritve pa predstavlja tudi v zadrugi oblikovalcev in ustvarjalcev Zoofa na ljubljanskem Bregu, kjer nam je zaupala še o svojih drugih projektih.

Kako ste se znašli v modnem svetu? Imate kakšnega vzornika?

Po osnovnošolskem navdušenju nad risanjem in slikanjem me je oče zelo podpiral pri izbiri srednje šole in takrat se je začela modna zgodba. Moj vzornik je bil Jean-Paul Gaultier, vmes tudi Antonio Marras, ki obvlada kombinacije materialov in vzorcev, trenutno pa me navdihuje Yohji Yamamoto s svojimi »prevelikimi« kroji in prekrasnim plastenjem oblačil.

Vzorci naj bodo čim večji v čim bolj živih barvah in drznih barvnih kombinacijah. Oblačilo pa široke hlače z gubami, da plapolajo z vetrom.   

Pa znate tudi krojiti in šivati?

Seveda, sama krojim in šivam. To se mi zdi priročno obvladati, saj potem pri spreminjanju krojev dobiš nove oblike oblačil in nove kolekcije.



Kakšen slog ustvarjate, komu so namenjene vaše stvaritve?

Moj slog je »prevelika«, ulična moda, ki pa se da kombinirati z bolj elegantnimi kosi in tako so stajlingi primerni tudi za posebne dogodke. Oblačila so dokaj široka in priljubljena pri tistih, ki jim je udobje blizu.

Kaj pa je vam blizu? Kje vas največkrat ujame navdih?

Navdih me največkrat ujame v naravi, jaz pa njega tudi ujamem kdaj, ko šivam testne modele in se zgodi kakšna napaka, ki pa se jo da izvrstno vključiti oziroma preoblikovati, da postane del stvaritve. Pogosto pa drug drugega loviva pri tiskanju na oblačila s tehniko sitotiska, ko iz svojih risb ali fotografij naredim motive, ki se med seboj lahko kombinirajo, potem pa barve in kompozicije naredijo nove slike na oblačilih.

Preberite še: Nika Ambrožič Urbas o tem, da naj vas njena damska uglajenost ne zavede

Poleg oblačil ustvarjate punčke, kravate, kostume za sodobni ples ... Nam zaupate še kaj o tem?

Zelo navdihujoč projekt delam z Mirando Rumina, imenuje se Among the great ones (Med velikani). Njene večje formate natisnjenih kolažev našijem na platno, potem pa jim Miranda doda barvo in lak. Tako nastanejo zanimive teksture in zlivanje oblik in barv v naših pogledih. Z Dalajem Eegolom sodelujem pri njegovem projektu Recycleman s tiskom na majice in puloverje s tehniko sitotiska, tako da izdelki dobijo unikaten pridih. Pomagala sem tudi pri stajlingih njegovega zadnjega videospota Jutro dobro. Prav tako že vrsto let prispevam kaj za skupino Torul, poglejte si video Saviour of love, jaz sem vedno navdušena nad moškimi v krilu. Vrsto let razstavljam na Mednarodnem festivalu likovnih umetnosti v Kranju na pobudo Klavdija Tutte. Kostumografijo sem delala za gledališki predstavi gimnazije Kranj, več kot zabavno pa je sodelovanje s Sašo Lončar, saj za njene sodobne plesalce izdelujem kostume, ki skupaj s plesom pripovedujejo svoje zgodbe.



Poleg tega radi rišete plakate in dekoracije na stene. Za kakšne grafike gre? Vam je blizu Banksy, ko se lotite sten?

Risanje in slikanje sta mi zelo pri srcu, vendar stene že nekaj časa niso bile deležne moje geste s čopičem. Cvetlično navdihnjene poslikave sem delala v masažnih sobah in savnah. Začetek je bila skica na papir, potem sem vse prenesla s svinčnikom na steno, sledilo je mešanje barv, v nekatere sem dodajala tudi kremenčev pesek, da sem dobila želeno teksturo. Seveda je to čisto druga tehnika kot grafiti in ja, Banksy je moj najljubši grafiter oziroma umetnik, ki za sabo vsakič pusti še fantastično sporočilo, in ne samo sprej. Lani sem v Londonu poiskala nekaj njegovih grafitov.

To pomlad so napovedane zelo močne barve, rdeča, oranžnorumena, magenta, modra, za ravnotežje so nežna roza, rumena, svetlo modra, rjava oziroma bakrena se bo svetlikala naokoli, za klasike pa seveda črna, bela, svetlo sive in veliko naj bi bilo peščenih odtenkov.  

Pa se vrniva k modi. Kako se vi radi oblečete? Menite, da nas lahko določen slog spremlja prav vse življenje?

Rada se oblečem v več plasteh, zadnje obdobje sem v pajkicah, čim širši obleki ali velikem puloverju, čez ogrnem še širšo jopo in najširši plašč, seveda brez ogromne rute okrog vratu ne gre. Barva je črna, čeprav se trudim, da se vmes prikrade kaj belega. Menim, da se slog spreminja skozi življenje, seveda če se tudi mi spreminjamo, mogoče je vidna rdeča nit.



Kaj pa modne smernice? Koliko jim sledite v ustvarjanju in kaj bomo nosili to pomlad?

Smernice si ogledam, sledim jim deloma pri izbiri blaga oziroma glede na ponudbo materiala v trgovinah. To pomlad so napovedane zelo močne barve, rdeča, oranžnorumena, magenta, modra, za ravnotežje so nežna roza, rumena, svetlo modra, rjava oziroma bakrena se bo svetlikala naokoli, za klasike pa seveda črna, bela, svetlo sive in veliko naj bi bilo peščenih odtenkov. Vzorci naj bodo čim večji v čim bolj živih barvah in drznih barvnih kombinacijah. Oblačilo pa široke hlače z gubami, da plapolajo z vetrom. Sama bom tunikam dodala bakrene potiske, seveda pa ostaja moja najljubša kombinacija črno-belo-rdeča.

In za konec: menda ste tudi filmoljubka. Kateri je vaš najljubši film in za katerega bi delali kostumografijo, če bi se dalo zavrteti čas nazaj?

Joj, z leti se jih je kar nekaj nabralo, če se osredotočim na lanski izbor, pa bi izbrala letos z oskarjem nagrajeni korejski film Parazit, kar se tiče kostumografije in fotografije, pa je fantastičen kitajski film Ying. Zanimivo vprašanje – pri kostumografiji se mi prikažeta Peti element, Matrica, nadvse zabavno pa bi bilo sodelovati pri Grand Budapest hotel. 


Preberite še: 10 najlepših mansardnih stanovanj