V času družbenih medijev in aplikacij za zmenke podoba trdnih partnerstev bledi. Pojavlja se kup odklonov, ki jih uporabnice in uporabniki takšnih poti doživljajo na lastni koži.
Ob porastu aplikacij, kot so Tinder, Bumble, Badoo, Hinge, lahko sklepamo, da ima sodobni Homo sapiens resne težave pri navezovanju intimnih stikov in tkanju globljih vezi na splošno.
Mediji poročajo takole: »Zadnje leto dni (2021) je bilo za Bumble bolj naporno kot za večino podjetij, tudi zato, ker se je število uporabnic in uporabnikov močno povečalo. Odločitev o kolektivnem dopustu je pohvalila vodja uredniške vsebine Clare O'Connor, ki je dejala, da so zaposleni tako dobili 'prepotreben odmor', poroča BBC.« (Vir: 24 ur, 22. 6. 2021.) Številke globalne statistike navržejo, da je bilo leta 2022 366 milijonov uporabnikov aplikacij.
Enostavna uporaba, vnos lastnega profila in listanje (swipe) desno ali levo, s čimer potrdimo (všečkamo) ali zavrnemo neki stik, botruje razširjenosti teh orodij.
Kar naenkrat ni več tiste mehkobe prvih korakov ljubezni, polnih neznank in hrepenenja ter tudi razočaranja, in čakanja na tiste sladke poljube, zamenjajo jih novi premiki prstov v desno ali levo, saj posameznica/posameznik lahko izbira iz bazarja obrazov, željnih avantur. In ko se odnos ne obnese, ne izgradi in ne oplaja, se pač poklika novega. In tako se, klik na klik, sposobnost čutenja, čutnosti in erotike izgublja. Prazne škatle se srečajo s praznimi škatlami. Praznina pa ...