Po urah brskanja pogosto ugotovite, da si s pridobljenimi informacijami ne morete veliko pomagati. Tako brezciljno porabljate čas, čeprav veste, da je informacije dobro dobiti čim prej.

Strokovni odgovori, pojasnila ali napotki so v trenutku, ko jih potrebujete, neprecenljivi. Z zavarovanjem Zdravstveni nasvet strokovno informacijo pridobite tudi takrat, ko vašega zdravnika ni v ordinaciji. 365 dni na leto od 6. do 22. ure lahko pokličete v Zdravstveno točko. Asistenčni center Zdravstvena točka vam v terminu, ki vam ustreza, uredi telefonski pogovor z zdravnikom družinske medicine – za vas ali vašega mladoletnega otroka, in to petkrat v enem letu. Zdravnik bo ocenil simptome ali razložil izvid ter priporočil nadaljnje ravnanje.

Foto: Zavarovalnica Triglav

V Zdravstveni točki pa so vselej na voljo tudi medicinske sestre, ki svetujejo, kaj storiti z napotnico, ki ste jo dobili, kje in kako se naročiti na zdravstvene preglede ter na koga se obrniti za nadaljnji nasvet.

Foto: Zavarovalnica Triglav

Ponudbo za zavarovanje Zdravstveni nasvet lahko pridobite kar na spletu.  Vsem, ki boste zavarovanje sklenili do konca januarja 2019, bomo prvo leto premije podarili.