Vaniljeva sladoledna palčka z visoko vsebnostjo beljakovin, jogurtova palčka s koščki sadja in žitaric ter naravna sadna palčka aronija. Te tri zdrave oblike sladoledov je slovenski proizvajalec zamrznjenih sladic iz Ajdovščine izumil v svojem gastronomskem laboratoriju, sladke stvaritve pa so jim v zadnjih treh mesecih prinesle tako domače kot tuje odmevne nagrade. Zadnja med njimi je mednarodna nagrada za najboljši sladoled na področju mlečnih inovacij letošnjega leta z visoko cenjenega ocenjevanja mlečnih izdelkov World Dairy Innovation Awards v Varšavi. Prekašali so 23 držav, ki so s svojimi izdelki tekmovale v 17 kategorijah. Pred tem so navdušili tudi domačo stroko, na srečanju gospodarstvenikov Primorske jim je Gospodarska zbornica Slovenije (GZS) podelila zlato priznanje. 



Incom Leone je inovativne zdrave sladolede predstavil pod svojo novo blagovno znamko Alive, katere podpornik je tudi trener šova The Biggest Loser Jan Kovačič. Z njo želijo potrošnikom ponuditi bolj zdrav sladoled, ki bo spodbujal zdrav in uravnotežen življenjski slog. Začeli so z vaniljevo sladoledno palčko, ki predstavlja enega prvih beljakovinskih sladoledov na palčki in po navedbah družbe nudi osvežitev po športnih aktivnostih. Za ljubitelje zdravega začetka dneva so izdelali tudi jogurtovo palčko s koščki sadja in žitaric, ki posnema zajtrk, mlečnima različicama pa so sedaj dodali tudi sadno, aronijin sorbet na palčki. 



Znamka Alive je ajdovski družbi marca v Parizu prinesla tudi mednarodno nagrado wabel za najbolj inovativen sladoled letošnjega leta. Nagrado wabel podeljujejo najboljšim proizvajalcem prehrambenih izdelkov v 12 kategorijah živil, med katerimi je tudi sladoled. Income Leone stavijo na mednarodna priznanja, ki jim prinašajo še večjo prepoznavnost, že sedaj pa več kot 90 odstotkov svojega sladoleda izvozijo, med drugim v Avstralijo, ZDA in na Novo Zelandijo.