Vrnite nam naš (prejšnji) svet

Moda in kozmetika. Malone neločljivo povezani področji, ki nam že desetletja narekujeta ritem lepotnih obredov in različne sloge oblačenja. Nekoč smo imeli na policah v kopalnici poleg zobne paste, dedkove maskare za brke in stričeve kolonjske kar vsi skupaj eno veliko kremo, v kuhinji je brnel šivalni stroj, na katerem si je mama s tetino pomočjo šivala bluzo, nona je na kavču pletla šale za vnukinje, ki so se jo trudile posnemati s kvačkami, oče pa si je po telefonu naročal termin pri krojaču.
Fotografija:
Odpri galerijo

Nekateri pravijo, da je nostalgija za tiste, ki se ne znajo postaviti in živeti v »tukaj in zdaj«, pa vendarle je bil ta »nekoč«, pred približno tremi desetletji, zares lep in kakovosten tudi glede potrošnje in uporabniških navad. 



Z zapisom obujamo nekatere. Brez filozofskih diskurzov o nesmislu potrošništva smo ga »zreducirali« na nekaj iskrenih dejstev. Z dvigom obrvi ob kimanju, da bo enkrat življenje (spet) lepše, pa si namesto nakupovanja v Trstu privoščimo samo skok na slasten kapučino na trgu Unità. V prevodu to pomeni edinost. 





MODA

O agresivnem modnem potrošništvu smo se pogovarjali z Vlasto Cah Žerovnik, oblikovalko, publicistko, poznavalko zgodovine mode in psihologije množic v povezavi s sodobnimi trendi. 





KOZMETIKA

Zaradi nasičenosti trga s številnimi kozmetičnimi izdelki, različnih cen in večkrat zavajajočih trditev nastaja čedalje večja zmeda med potrošniki. Več nam je strokovno pojasnila Milena Lorger, predavateljica Višje strokovne šole za kozmetiko in velnes (VSŠKV) Ljubljana in lastnica salona Kozmetika Lorger.  






  Se še spominjate najbolje prodajane kreme na svetu?   


   Ali ste vedeli, da ...   
 v Ljubljani obstaja samo ENA popravljalnica dežnikov, na Trubarjevi ulici, kjer deluje dežnikarica Marija Lah? In kdaj ste nazadnje popravili svojega?! Bržkone ste raje kupili novega. 

 je Jaka Kolar zadnji slovenski šolani krojač, verjetno tudi med zadnjimi v Evropi? Od svojega 15. leta šiva, v delu pa neizmerno uživa. Mnogi ga poznajo po blagovni znamki Gipsy and Clown. 

 ljubezen traja tri leta, kruh tri dni, sir dva tedna, roza jopica z V-izrezom pa le sezono? (Iz knjige francoskega pisatelja Frédérica Beigbederja.)

V prodaji