Barbadoška pevka Rihanna je imela za tako drastičen ukrep seveda dober razlog. Modno revijo Savage Fenty, ki se je v New Yorku odvila v torek zvečer, bodo namreč 20. septembra predvajali na Amazon Prime, ponudnik video vsebin na zahtevo pa je obljubil, da bo posnetek šova dostopen v kar 200 državah in ozemljih po celem svetu.  

Foto: Getty Images

Ker ni šlo za navadni modni dogodek, se ustvarjalci nadejajo visoke gledanosti, Rihanna je namreč poleg dih jemajočega perila na manekenkah vse barv in telesnih oblik ter slavnih imen (po pisti so se poleg nje sprehodile še Cara Delevingne, Alek Wek, Joan Smalls, transspolna igralka Laverne Cox in pevka Normani) poskrbela tudi za nastope številnih glasbenih zvezdnikov, ki so obogatili revijo, med drugim pevka Hasley, hip hop skupina Migos, DJ Khaled in raper Big Sean

Foto: Getty Images

Modni primat med kolekcijami spodnjega perila je do nedavnega uživala ameriška znamka Victoria's Secret, katere modne revije so slovele kot sanjski spektakli, ki si jih je v njenih zlatih časih ogledalo tudi več kot 6 milijonov gledalcev. A trmasto vztrajanje pri nedosegljivih lepotnih standardih, Victoria's Secret na svojo modno revijo ni želela poslati manekenk močnejše postave ali transspolnih oseb, je mega priljubljeno znamko stalo dobrega ugleda in kmalu so jih zapustili ne le gledalci šova, ampak tudi kupci. Ker so bili letošnjo modno revijo zaradi padajoče prodaje prisiljeni odpovedati, je tako Rihanna zgrabila priložnost in s Savage X Fenty dokazala, da lahko v razkrivajoče perilo oblečeš tako suhice kot ženske z oblinami, na modno brv je poslala celo nosečnico, in še vedno navdušiš javnost. 

Rihanna se na svoji poslovni poti že od začetka zavzema za raznolikost, njena lepotna revolucija se je pričela septembra 2017 s kozmetično linijo Fenty Beauty, ki je prva na trg poslala izdelke v zavidljivem številu kožnih odtenkov. Ženske so bile navdušene in kupovale pudre ter šminke kot za stavo, lepotna industrija pa se je šele po prvotnem šoku odzvala in pričela izdelovati bolj vključujočo kozmetiko. 


Sledil je pohod na modno industrijo, Rihanna je po uspehu ličil s svojim podpisom lanskega maja razkrila prvo kolekcijo spodnjega perila, ki ga je poimenovala Savage X Fenty (mimogrede Fenty je njen priimek, polno ime pa Robyn Rihanna Fenty), tudi ta pa je bila ustvarjena z mislijo na žensko lepoto, ki ne pozna ustaljenih meja. 


Pevka je bila odločena, da so vsi modeli perila na voljo v vseh številkah, nedrčki od 32 A do 42 H, hlačke in drugi kosi pa od XS do 3X, ob predstavitvi pa je kritiko navrgla prav Victoria's Secret, ko je dejala: »Nisem grajena kot punce pri Victoria's Secret, a se še vedno počutim zelo lepo in samozavestno v svojem perilu.« Ženske povsod po svetu ji pritrjujejo, lepota ni številka, ampak odnos do samega sebe.