Soproga princa Harryja je svoje delo gostujoče urednice britanske revije Vogue vzela nadvse resno in odločeno, da septembrsko izdajo modne biblije izkoristi kot platformo za ozaveščanje bralcev o perečih problematikah. Med drugim je vojvodinja Meghan na straneh nove številke revije razkrila tudi, da bo v sodelovanju z britanskimi trgovskimi podjetji Marks and Spencer, John Lewis & Partners in Jigsaw ter oblikovalko in dolgoletno prijateljico Misho Nonoo ustvarila posebno kolekcijo ženskih oblačila, ki modnim navdušenkam ne bo dala le priložnosti, da posnemajo stil svoje kraljeve vzornice, ampak tudi omogočila svetlejšo priložnost ranljivim skupinam žensk. 

»Za vsak izdelek, ki ga bodo kupili kupci, bodo podjetja enak kos oblačila podaril britanski dobrodelni organizaciji Smart Works,« je navdušena nad konceptom, ki so se ga domislili s trgovskimi verigami in dobrodelno organizacijo, ki brezposelnim ženskam v Veliki Britaniji pomaga pri iskanju zaposlitve. »Ne samo, da ta akcija v dejanju poveže kupca in prejemnika pomoči, je tudi opomin, da živimo v skupnosti,« je dejala. 

Meghan se je s poslovno modo srečala v seriji Nepremagljivi dvojec.

Kolekcija bo v trgovine prišla še letos septembra, modni kosi, o katerih ni znanega še ničesar, pa bodo nedvomno bodo odraz vojvodinjine elegance. Prav gotovo pa tudi ne bodo zelo drugačni od oblačil, ki jih te tri modne znamke že ponujajo, saj so Meghan v preteklosti, kljub nizki ceni, že večkrat videli obleči izdelke Marks and Spencer, od udobnih puloverjev do šik oblek. 

Lanskega januarja je Meghan za obisk radijske postaje v Brixtonu izbrala pulover Marks and Spencer, ki so ga nato nemudoma razprodali.

Glede na to, da bo kolekcija namenjena poslovni modi, se torej lahko nadejamo pestre izbire srajc (klasične bele Meghan preprosto obožuje), elegantnih hlač, kostimov, suknjičev in oprijetih kril ter nakita.