Že več kot eno leto poslušamo, kako se države in regije barvajo rdeče. Rdeča je postala v naši zavesti že sinonim za barvo prepovedi, barvo, ki nam onemogoča uživati življenje, kot smo ga poznali. Tako je razmišljala tudi priznana celjska oblikovalka Jolanda Thaler, ko se je lotila nove pomladne kolekcije. 

Njena blagovna znamka Thaler bo kmalu praznovala že 35 let obstoja, ob tem pa se je zamislila, kako zelo se je spremenilo dojemanje mode v vseh teh letih, zlasti zadnjem, ki ga je zaznamoval virus. Spominja se, kako so nekdaj vsako modno sezono obiskali evropske modne prestolnice in na sejmih mode v Parizu in Milanu črpali navdihe za nove modne smernice, da smo bili tudi Slovenci v koraku s časom. Takrat je vse temeljijo na pristni izkušnji v živo, ko so na lastne oči videli in tudi tipali oblačila ter dodatke.

Danes je vse drugače. Koronavirus je še okrepil spletno prodajo, kar uporabnike prikrajša za taktilno izkušnjo, ki je moda. Postali smo potrošniki brez občutka. Na daljavo naročamo široka vrečasta oblačila, ki obljubljajo udobje, pozabljamo pa, da je umetnost mode v tem, da slavi človeško formo, jo poudarja s po meri narejenimi kosi, ki se prilagajajo posamezniku in ne mi njim.

Vse to je razmišljala celjska oblikovalka, ko je ustvarila novo kolekcijo, ki s črno-belimi potiski fotografij tednov mode ironično pripoveduje o času, ko smo navdihe še iskali v modnih prestolnicah. To sporočilo pa je podkrepila z rdečo, ki ponazarja negotovo prihodnost. V kolekciji je poleg oblačil oblikovala tudi modne dodatke, med njimi je posebnost, ki bo zelo priljubljena to poletje, in sicer paski, ki jih lahko zataknemo za čevlje in tako visoke pete spremenimo v hibridne gladiatorske sandale ali salonarje.