Zaslužna je tudi za stilsko podobo Denisa Avdića v oddaji Znan obraz in še in še. Tokrat smo jo ujeli med ustvarjanjem oblačil za hostese Lutkovnega gledališča Ljubljana, ki ga obožuje že od otroštva. Domiselne majčke z motivi živalic je celo sama stiskala. Sogovornica, ki deluje kot mila in šik Francozinja, nam je zaupala nekaj podrobnosti svoje ustvarjalnosti.

Kaj vas je navdihnilo za prikupne ilustracije na majčkah za hostese? Predvidevam, da imate radi živali?

Ročno narejene ilustracije so delo Zale Kalan. So zelo aktualne, dodelane, simpatične. Zala zares dobro pozna tudi predstave v Lutkovnem gledališču. Živalce pa so tako in tako najbolj simpatična bitja. Vprašajte Svetlano Makarovič. Obe obožujeva mačke. 

Foto: Rok Petelin Stajling: Barbara Podlogar & Sari Valenci Modela: Zala Neža Zajc in Bojana Ažman

Kako pa ste izbrali barve, kroje, materiale? Kaj je najbolj pomembno, ko gre za uniformo hostes?

Barva majice iz recikliranega stoodstotnega bombaža je črna, tisk pa bel. Uniforme gledaliških hostes ponavadi niso živih barv, da ne motijo gledalca. Majice so čistih, simetričnih linij, da do izraza pride ilustracija. Kroj je malo širši, da je primeren za več generacij. V Lutkovnem gledališču so namreč poleg mlajše generacije hostesnikov tudi upokojenci, starejši občani. 

Lada Bizovičarja rada stiliziram in že dolgo poznam, verjetno že 20 let. Z leti sem spoznala, kakšna oblačila ima rad, on pa, da včasih lahko malce eksperimentirava. Seveda se kdaj ne strinjava povsem, nama pa to pomaga, da najdeva še boljšo rešitev. 

Menda ste vzorčne modele za hostese sami tudi stiskali. Kako pravzaprav poteka vaš ustvarjalni proces?

Vsako oblačilo, ki ga oblikujem, je sestavljeno iz dveh procesov. Prvi je tehnični, ko oblikujem najbolj primeren kroj, izberem material in uskladim izvedbo oblačila. Šele ko je tehnični del popoln, se lotim ustvarjalnega dela. V njem uživam. Pri majicah za hostese sem se tudi tiska (sitotisk) lotila sama. Tako sem lahko za vsako majico izbrala motiv ter glede na motiv najbolj primerno lego. 


Bi lahko dejali, da ste perfekcionistka?

Si želim biti. Vsak dan poskušam. Nekoč mi bo uspelo. (smeh)

Kaj pa lutke? Imate morda svojo pravljično junakinjo ali junaka iz otroštva? Kdaj si jo prikličete v spomin?

Obožujem lutkovno gledališče in lutke! Predstave Svetlane Makarovič so genialne. Sapramiške se dobro spomnim iz otroštva, mislim, da bo zdaj že 2000. ponovitev.

Če se ozreva malce v vaše delo pri tv-oddajah. Kako je bilo nekdaj sodelovati z Ladom in kako zdaj z Denisom? Oba delujeta zelo samozavestno – sta se vam povsem prepustila ali trmasto vztrajala pri čem svojem?

Lada Bizovičarja rada stiliziram in že dolgo poznam, verjetno že 20 let. Z leti sem spoznala, kakšna oblačila ima rad, on pa, da včasih lahko malce eksperimentirava. Seveda se kdaj ne strinjava povsem, nama pa to pomaga, da najdeva še boljšo rešitev. Denis Avdić je tudi super in z njim je prav tako fino sodelovati. Oba z Ladom imata dobri postavi, tako da jima obleke lepo pristajajo. Oba res znata nositi, kar izberem zanju. Prav tako modne dodatke. 

Foto: Rok Petelin Stajling: Barbara Podlogar & Sari Valenci Modela: Zala Neža Zajc in Bojana Ažman

Koga od znanih Slovencev ali svetovnih zvezd bi povabili v stilski izziv in kaj menite o oblačenju pri nas?

Zanimivo bi bilo delati kakšno svetovno nadaljevanko z znanimi igralskimi imeni. Rami Malek bi bil gotovo izvrsten! Pri nas pa se oblačimo malo ceneno in konservativno. V Sloveniji damo veliko na pohodniške čevlje in drag avto. 


Ali menite, da obleka res naredi človeka? Je trenirka nova resničnost? Kam modo pelje korona?

Menim, da videz človeka močno vpliva na njegovo podobo in mnenja drugih ljudi o njem, hkrati pa dejansko veliko pove o njem. Urejeni ljudje so tudi vedno dobro oblečeni ljudje. Seveda pa tako kot pri vseh oblačilih velja, da je trenirka in so trenirke. Dobro oblikovane in iz kakovostnih materialov so lahko lep del garderobe, medtem ko so slabe trenirke res slaba garderoba. Ne moremo reči, da korona pelje modo kamor koli. To je nesmisel. Se pa spreminjajo navade ljudi. Morda celo na bolje, saj smo med korono dojeli, da je bolje imeti en dober kos kot deset slabih. Vsekakor pa bo prodaja oblačil precej slabša, saj je veliko manj dogodkov. Kar pa ne pomeni, da moramo biti zanemarjeni in slabo oblečeni.

Kakšen slog vam je v resnici blizu in ali imate kos, ki je za vas večen?

Vsekakor mi je blizu eleganten in brezčasen slog. Moji večni kosi pa so obleka modnega oblikovalca Azzedina Alaïa, vintage torbica Céline in rdeča šminka Chanel.

Zaupajte za konec, draga Barbara, katerim stvarem je treba v življenju reči da?

Japonskemu oblikovanju, arhitekturi, umetnosti in modi … in tudi japonskemu mišljenju.