Predstavitvena informacija

Prvi Keune Family Manifest z najboljšimi profesionalci z vsega sveta

V Revelinu je bila svetovna predstavitev revolucionarne palete profesionalnih styling izdelkov za lase Keune Style.
Fotografija: FOTO: Keune
Odpri galerijo
FOTO: Keune

Pred dnevi je bil v Dubrovniku prvi Keune Family Manifest, globalna prireditev, ki je zbrala najboljše svetovne ambasadorje blagovne znamke Keune, salone, frizerje in vplivneže, med njimi tudi Ivo Radić in Teuto Mesaroš.

FOTO: Keune
FOTO: Keune
Keune Family Manifest je prestižno tridnevno srečanje, ki sta ga vodila lastnik in predsednik George Keune in Eelco Keune, CEO podjetja Keune. Obiskovalci so imeli priložnost sodelovati v različnih aktivnostih, kot so pool party, BBQ party, joga ob sončnem vzhodu in kosilo v starem mestnem jedru. Srečanje je združilo veliko družino Keune, ki je spet pokazala svojo kakovost in predanost vsem svojim članom.

»Keune Family Manifest je v čudovitem Dubrovniku združil najboljše frizerske profesionalce z vsega sveta, našo globalno družino Keune. Od nekdaj smo predani gradnji najboljših partnerstev in zagotavljanju podpore našim partnerjem, zato resnično uživam v vsakem srečanju s to neverjetno skupnostjo strokovnjakov in nadarjenih ljudi,« je dejal George Keune, lastnik in predsednik Keune Haircosmeticsa.

Keune Style v Revelinu

FOTO: Keune
FOTO: Keune

Ob tej priložnosti je svetovni kozmetični velikan Keune predstavil Keune Style. Nova linija izdelkov za profesionalno stiliziranje las Keune Style je bila predstavljena ob gala večerji na glamuroznem šovu in frizerski reviji v utrdbi in klubu Revelin, enem izmed najboljših 100 klubov na svetu. Gostje so uživali v glasbi izbranega godalnega kvarteta, dinamičnih nastopih plesne skupine in očarljivem plesu na svili. Keune Family Manifest je bil pravi prikaz stila, inovacij in luksuza ter je pustil neizbrisen vtis na vse prisotne.

FOTO: Keune
FOTO: Keune
FOTO: Keune
FOTO: Keune

Trije vodilni globalni ambasadorji Keuna so prikazali svoje frizerske kreacije: Boris Obreški, Luke Benson in Mark van Westerop. Osredotočili so se na stiliziranje, pri čemer so ambasadorji prikazali svoje veščine v modernih, trendovskih, futurističnih frizurah in spet dokazali, kako Keune s svojimi izdelki pomika meje in postavlja trende v svetu friziranja. Priložnost, da svoje kreacije dopolnijo in poudarijo spektakularni styling las, so imeli tudi Juraj Zigman, hrvaški oblikovalec svetovnega slovesa, ki oblači številne znane osebnosti, in hrvaški oblikovalski duo Klisab, ki sta za to priložnost posebej oblikovala kreacije za več kot 35 modelov.

V okviru Keune Family Manifesta in predstavitve linije Style je potekal tudi masterclass, na katerem sta novo linijo izdelkov Keune Style predstavila Mark van Westerop in Kanso akademija, predavanje o poslovanju pa je imel Karl De Witte.

Linija, razvita v sodelovanju s frizerji in z znanstveniki

FOTO: Keune
FOTO: Keune

Keune v novi paleti izdelkov Keune Style združuje sestavine visoke učinkovitosti, etične formulacije in najnovejša znanstvena dognanja. Kot nosilec prestižnega certifikata B Corp, ki ocenjuje družbeni in okoljski vpliv podjetja, Keune z novo linijo veganskih in »cruelty-free« izdelkov še enkrat potrjuje svojo zavezanost trajnosti in družbeni odgovornosti.

FOTO: Keune
FOTO: Keune

Revolucionarne formule izdelkov Keune Style preoblikujejo standarde stiliziranja las. Razviti so bili v sodelovanju z znanstveniki in frizerji iz najboljših svetovnih salonov, znanih po ustvarjanju spektakularnih videzov za Saint Laurent, Louis Vuitton, Prado in mnoge druge. V zadnjih dveh letih je Keune sodeloval na vseh svetovnih modnih tednih z najbolj znanimi stilisti, med njimi je tudi Eugene Souleiman, da bi pridobili vpogled v potrebe vrhunskih stilistov in razvili najboljše izdelke v kategoriji stylinga. Oslanjajoč se na stoletno tradicijo znanstvenih inovacij v profesionalnem stiliziranju las so vrhunski znanstveniki Keuna ustvarili linijo za transformativne rezultate, ki so vidni in otipljivi.

Revolucija v profesionalnem stiliziranju las

FOTO: Keune
FOTO: Keune

Nova paleta izdelkov za stiliziranje las dodaja volumen in teksturo, ščiti lase, definira in gladi, vsi izdelki pa so primerni za kombiniranje, mešanje in plastenje. Nova linija Keune Style zagotavlja vidno transformacijo las z uporabo tehnologij, kot je Bond Fuser za zaščito pred toploto do 230 °C, in prebiotiki, ki prispevajo k zdravju lasišča.

Da bi še dodatno izboljšal uporabniško izkušnjo, je Keune celotno linijo izdelkov Style prenovil z novo embalažo. Novi izdelki niso le zelo funkcionalni in videti odlično, temveč imajo tudi nov luksuzni vonj, ki dopolnjuje vrhunske zmogljivosti vsakega izdelka.

Veganske in »cruelty-free« formule ter odgovorno poslovanje

FOTO: Keune
FOTO: Keune

Keune je globoko zavezan etičnim načelom in vodi z visokimi vrednotami. Celotna nova kolekcija Keune Style je »cruelty-free«, kar pomeni brez okrutnosti do živali. Keune je ponosen tudi na veganski pečat, ki ga nosijo vsi izdelki, razen Restylera. Razlog za to je dejstvo, da alternativne sestavine niso bile zadostne in niso ustrezale Keunovim visokim standardom kakovosti.

Kot nosilec certifikata B Corp Keune izpolnjuje najvišje standarde družbene in okoljske odgovornosti. Njihovo delovanje je usmerjeno v ustvarjanje boljšega sveta za prihodnje generacije, od pridobivanja trajnostnih sestavin do zmanjšanja ogljičnega odtisa.

»Imamo 104-letne izkušnje, znanost pa je bila vedno v središču vsega, kar počnemo. Vedno proizvajamo brez okrutnosti do živali in trajnostno, zato smo še toliko bolj ponosni na prejeto certifikacijo B Corp. Pravilno delati prave stvari je bilo vedno v naši DNK. Takšna je tudi naša nova kolekcija Keune Style,« je izjavil Eelco Keune, CEO Keune Haircosmeticsa.

Novi izdelki Keune Style so na voljo v izbranih frizerskih salonih Keune in na spletni strani.

Stoletna tradicija

FOTO: Keune
FOTO: Keune

Keune je priljubljena svetovna blagovna znamka za lase, ki se poleg kakovosti, ki nas navdušuje, ponaša tudi s trajnostnim pristopom k poslovanju in izdelki, ki so vsi 100-odstotno brez okrutnosti do živali. V svojih 104 letih obstoja je Keune postal sinonim za odlične izdelke za lepe, zdrave in negovane lase ter priljubljena izbira frizerskih profesionalcev po vsem svetu.

Keune je zvest poslovni partner frizerjem, predan gradnji trajnostne prihodnosti za prihodnje generacije. Nikoli ne testira na živalih, ima vegansko linijo izdelkov, skrbi za trajnost, ljudi in planet, vsi izdelki pa so razviti in proizvedeni z nego, ljubeznijo in strastjo v Keunovem sedežu v Soestu na Nizozemskem.


Naročnik oglasne vsebine je Keune

V prodaji