Britansko podjetje The Body Shop je znano po pionirski uporabi naravnih sestavin v visoko kakovostnih kozmetičnih in toaletnih izdelkih in po družbeno odgovornem ter etičnem delovanju. Leta 1976 jo je ustanovila pokojna Anita Roddick, njena filozofija, da je posel lahko sredstvo za ustvarjanje dobrega, pa je še vedno gonilna sila blagovne znamke. The Body Shop je bila tako prva kozmetična blagovna znamka, ki je leta 1987 pričela s pravičnim trgovanjem in danes sodeluje s 23 lokalnimi partnerji, od katerih na pravičen in pošten način pridobiva sestavine za izdelke. 



Bila je tudi prva blagovna znamka, ki se je začela boriti proti preizkušanju na živalih, kar je privedlo do prepovedi preizkušanja na živalih v kozmetične namene v Evropski uniji. Trenutno izvajajo kampanjo Za vedno proti preizkušanju na živalih (Forever Against Animal Testing), s katero bodo nagovorili Združene narode, da se prepove preizkušanje na živalih v kozmetične namene po celem svetu in za vedno. 



Od znamenitih masel za telo, izjemno priljubljenega vonja White Musk®, inovativnih in kakovostnih negovalnih linij za nego obraza, kot so vitamin E, čajevec, do ličil, ki so ustvarjena brez preizkušanja na živalih, bodo v Sloveniji na voljo visoko kakovostni, od narave navdahnjeni, etično in trajnostno ustvarjeni izdelki za nego obraza, telesa, las in ličila. Sicer so jih privrženke britanske blagovne znamke lahko že od lanskega leta naročale v slovenski spletni prodajalni, a nakupovanje v živo v prvi poslovalnici The Body Shop v nakupovalnem centru Supernova v Ljubljani, bo gotovo ponudilo povsem drugačno izkušnjo. Vse izdelke bo namreč mogoče preizkušati na lastni koži in odkrivati čudovite vonje ter zgodbe, ki so zaznamovale njihov nastanek. 



Ne zamudite odprtja v četrtek, 21. junija ob 12. uri in pomagajte ustvarjati lepši svet z etično odgovorno kozmetiko.