Že dolgo kraljujejo na samem vrhu modne industrije, a očitno jim ne uspeh prodati vsega, kar izdelajo. No, v lanskem letu so zabeležili kar tri milijarde evrov prihodkov in od tega skoraj pol milijarde čistega dobička, a vendarle njihove prodajne strategije še niso popolne.



Nazadnje so tako za 32 milijonov evrov najrazličnejših izdelkov, od modnih dodatkov, oblačil do parfumov, preprosto sežgali. Blago se jim je namreč nakopičilo v skladišči, in ker ni bilo možnosti prodaje po rednih cenah, so vse skupaj preprosto upepelili. Da bi izdelke prodajali po znižanih cenah, seveda ne pride v poštev, saj bi tako omadeževali ugled svoje znamke in ogrozili prodajo v prihodnosti, pojasnjujejo v vodstvu, a kljub temu ne nameravajo zmanjšati proizvodnje. Načrtujejo nove marketinške podvige za pospeševanje prodaje, bodo pa zaprli nekaj poslovalnic, ki se niso izkazale za uspešne.



Okoljevarstveniki na čelu z organizacijo Greenpeace so seveda na nogah: vodilne pri podjetju pozivajo k zmanjšanju proizvodnje, kar bi lahko preprečilo uničevanje kakovostnih izdelkov v prihodnosti in seveda onesnaževanje okolja, toda pri Burberryju zagotavljajo, da v zrak niso izpustili nevarnih plinov, ki nastajajo pri gorenju, prav tako pa naj bi energijo, ki je pri sežiganju nastala, ustrezno uskladiščili.