Na ta in številna druga vprašanja bo odgovarjal Chilly, vodilna znamka izdelkov za intimno nego, ki je v okviru projekta Pojem pod tušem združil moči z Združenjem ginekologov in porodničarjev Slovenije.

Namen projekta je ozaveščanje Slovenk o pomenu pravilne intimne nege v različnih življenjskih obdobjih, in čeprav gre za resno tematiko, želi k njej pristopiti na bolj zabaven in sproščen način. Svoje poglede na intimno nego bodo namreč delile tudi tri Chilly ambasadorke, prva med njimi pa je 17-letna gimnazijka Rebeka Tomc, ki je med vrstniki znana po svojih zabavnih in pozitivnih vsebinah na svojem kanalu Youtube. V nadaljevanju preverite, kako ona in njene vrstnice dojemajo intimno nego, za strokovne nasvete pa smo povprašali ginekologinjo Andrejo Štolfa, dr. med., članico Združenja ginekologov in porodničarjev Slovenije, ki pokriva otroško in adolescenčno ginekologijo.

Rebeka se dobro zaveda pomena pravilne intimne nege, saj so jo starši že od nekdaj učili, da je za svoje zdravje odgovorna sama: »Intimna nega je enako pomembna kot osebna nega, zato se mi zdi samoumevna. Si predstavljate, da si ne bi umili zob vsak dan, da se ne bi tuširali vsakodnevno? Si ne, a ne, jaz tudi ne. Tako je tudi z intimno nego, za katero moramo skrbeti vsakodnevno.« Zelo pomembno se ji zdi, da se o tem lahko pogovarja s svojimi starši, s svojimi vrstnicami pa se za zdaj še ne pogovarja veliko o intimni negi, saj za tak pogovor ni dovolj primernih priložnosti.

Tudi dr. Štolfa poudarja, da mora biti intimna nega mladostnic redna in vsakodnevna, saj se tako ohrani zdravje in negovanost intimnih predelov telesa: »Z redno nego odstranjujemo ostanke potu, nečistoče na koži in neprijeten vonj. Nega enkrat dnevno je dovolj, razen v zelo vročem in vlažnem vremenu ali po športnih aktivnostih.« Adolescenca je za deklice zelo posebno obdobje, večina pa jih je prav tem obdobju zelo kritičnih do sebe in svojega telesa, zato se hitro naučijo skrbeti za svoje telo in ga tudi redno negujejo: »Skrb za nego intimnih delov telesa je pred puberteto navadno nezahtevna in jo opravijo deklice med rednim umivanjem celega telesa. Le nekatere, navadno so to deklice z bolj občutljivo kožo ali z nagnjenostjo k alergičnim reakcijam na koži, pa imajo lahko že v otroštvu težave z vnetji kože in sluznic intimnih predelov,« še dodaja.


Kaj pa so najpogostejše napake mladostnic

Dr. Štolfa odgovarja: »Ker so mladostnice pogosto zelo natančne pri negi svojega telesa, lahko pretiravajo s preveč skrbno in prepogosto nego celotnega telesa in tudi intimnih predelov. Včasih tudi nimajo pravih informacij in morda njihova nega po puberteti ni najbolj pravilna. Navadno je mama tista, ki dekle nauči spremenjene nege v začetku odraslosti, včasih pa je tu večji vpliv prijateljic. Prej ali slej pa si dekleta izoblikujejo svoj stil in ugotovijo, kakšna nega jim najbolj ustreza.«

Pri negi intimnih predelov moramo več pozornosti nameniti tudi izbiri izdelkov, saj lahko z izdelki z neustreznim pH porušimo naravno ravnovesje sluznice. Tega se zaveda tudi Rebeka: »Ko izbiramo izdelke za intimno nego, je prav, da vemo, da gel za prhanje ali trdo milo nista primerna za takšno nego. Sama že od nekdaj uporabljam, tako kot moja mami in sestra, intimno milo Chilly. Je izjemno blago, negovalno in ne povzroča neprijetnega pekočega občutka ali srbečice. Če se izrazim po najstniško, Chilly je zakon!«

Za aktivna najstniška leta je še posebej primerno intimno milo Chilly Antibacterial, ki s svojo formulo z naravnimi izvlečki timijana in žajblja ščiti intimne predele pred vdorom bakterij in pomaga vzpostavljati naravno ravnovesje sluznice.


Pojem pod tušem z izdelki za intimno nego Chilly

Chilly kot vodilna znamka izdelkov za intimno nego v sodelovanju z Združenjem ginekologov in porodničarjev Slovenije ozavešča Slovenke o pomenu pravilne intimne nege v različnih življenjskih obdobjih. #Pojempodtušem spodbuja ženske, da na družbenih omrežjih delijo glasbo oz. pesmi, ki si jih najraje zapojejo pod tušem, in tako spodbudijo sovrstnice k razmisleku o pomenu intimne nege v vseh življenjskih obdobjih.

V teh dneh sledite Rebeki na njenih družbenih omrežjih in sodelujte v glasbeno obarvani nagradni igri, za vse novosti o blagovni znamki Chilly pa spremljajte FB-stran Chilly Slovenija.