Pogovarjava se le nekaj dni po tem, ko so se gledališča za gledalce ponovno odprla. Kako se počutite ob tem?

Spletna predvajanja gledaliških predstav so bila za igralce zelo naporna. Najprej zato, ker si nenehno obkrožen s šumom, saj mora režiser dajati navodila snemalcem. Prav tako je malodane nemogoča subtilna koncentracija; občutek je neprimerljiv z igro pred občinstvom ali snemanjem filma. Mogoče bi bilo za vse bolje, če bi v miru posneli in potem material zmontirali v optimalno umetniško delo. Ko smo igrali za tri gledalce, ni bilo moč čutiti njihove energije tako, kot jo, ko jih v občinstvu sedi več. Obiskovalec, ki se v prostoru počuti osamljenega, se namreč ne upa odpreti. Samota ga obremenjuje. Seveda sem bila zelo vesela, ko so se gledališča ponovno odprla. Spet sem slišala...

Celoten članek je na voljo našim naročnikom. Vabimo vas, da to postanete ali zakupite dostop do vsebin po meri.

Izbirate lahko med paketoma:

ONAPLUS DIGITAL - Vsebuje neomejen dostop do spletnih vsebin iz priloge Ona in revije Onaplus, vsebuje digitalizirano revijo Onaplus (pdf) in digitalizirano prilogo Ona (pdf), za le 34,50 € na leto.

ONAPLUS PREMIUM - Vsebuje tiskano izdajo Onaplus, neomejen dostop do vseh spletnih vsebin Onaplus.si in vsebin iz priloge Ona ter revije Onaplus, vsebuje digitalizirano revijo Onaplus (pdf) in digitalizirano prilogo Ona (pdf), za le 41,44 € na leto.

Celoten prispevek lahko preberete tudi v tiskani izdaji revije ONAPLUS!

Še niste naročeni?

NAROČITE SE