Moët & Chandon bo po 152 letih prvič preoblikoval ikonične steklenice šampanjca
Partnerstvo Moët & Chandon x AMBUSH razkazuje prebojno ustvarjalnost korejsko-ameriške umetnice in modne oblikovalke Yoon Ahn in potrjuje željo hiše, da se poveže z duhom časa in se zavzame za vrednote, ki so blizu današnjim generacijam, obenem pa podpira dobrodelne podvige. Ikonična steklenica Moët Impérial, ki je paradni šampanjec hiše, ustvarjen leta 1869, bo tokrat prvič v svojih 152 letih umetniško preoblikovana.
Yoon, ki je v zasnovo vključila svojo minimalistično estetiko, je zlat vrat steklenice spremenila v globok odtenek črne in jo postavila v kontrast z novo reliefno nalepko v beli barvi, s čimer je ustvarila privlačen dizajn, ki spominja na »nepopisan list«, kot okno v prihodnost, polno možnosti za tiste, ki si upajo stopiti korak naprej.
Onaplus
Postanite naš naročnik in si zagotovite dostop tudi do zaklenjenih avtorskih vsebin.