PODKAST

Katja Verderber: S sabo nosim transgeneracijsko bolečino svojih prednic

Že z angažirano glasbo je želela opolnomočiti ženske, sedaj pa Katja Verderber, ki jo poznamo pod umetniškim imenom Katarina Mala, vliva pogum na drugačen način.
Fotografija: Katja Verderber. Foto: Marko Feist
Odpri galerijo
Katja Verderber. Foto: Marko Feist

»Mislim, da kot ženska s sabo nosim transgeneracijsko bolečino svojih prednic. Žensk, ki so živele v prejšnjem tisočletju in stoletju ter so imele vloge mater, gospodinj, soprog. Te vloge so bile na neki način zacementirane in takšno vlogo sem vsaj v kakšnem delu podedovala tudi jaz od svoje mame,« na vprašanje, ali občuti slabo vest, ko si vzame čas zase, odgovori Katja Verderber.

»Temu sem se sicer začela že pred leti močno upirati in si jemati čas zase. Predvsem čas, ki ni potrošen. Začela sem se izobraževati, se sproščati, zdraviti samo sebe. In tega mi ne bo nihče jemal, nihče me ne bo prepričal, da delam karkoli narobe ali da s tem škodujem svoji družini. Ker vem, da ji ne. V bistvu s tem kažem pot tudi svojemu otroku, kako zelo pomembno je, da si vzamemo čas zase.«

Katja trenutno največ energije vlaga v to, da ljudem pomaga pri javnem nastopanju. V podkastu Super moč z voditeljico Petro Kovič iskreno pove, kako se je zgodil ta preskok iz Katje v Katarino Malo in zakaj se je sploh znašla na glasbenih odrih.

»Doživela sem osebno stisko. Doživela sem jo, ker sama sebi očitno nisem bila dovolj všeč, nisem bila dovolj dobra. Ta sporočila so mi dajali drugi in doživela sem en velik osebni kolaps. Takrat sem si rekla, da moram začeti slediti svojim sanjam, idejam in željam ter se malo manj prilagajati drugim,« opiše, kako se je začela njena glasbena pot.

Takšni odzivi so orodje za uspeh

Poznala je glasbenike, avtor Marko Gregorič ji je že predstavil eno pesem in vse se je sestavilo v spodbuden začetek. Ker je pred tem delala v marketingu in tudi z glasbeniki, je imela dovolj znanja, da je vedela, da mora začrtati strategijo. Prav v podjetniškem duhu se je obkrožila z vrhunskimi glasbeniki in poznavalci, za stike z mediji ji je, recimo, pomagala Chantal van Mourik Guštin, glede vizualne podobe ji je svetoval Zoran Garevski.

V intervjuju pove, kako je nastajala podoba Katarine Male. Od samega začetka je namreč vedela, da ne želi delati enako, kot so počeli vsi.

Njene pesmi Znucana, Ciao ciao, Kreditno sposobna so na neki način provokativne in tudi izjemno sporočilne. »Pesem Znucana je doživela zelo, zelo močne odzive. Če bi takrat vedela, kar vem danes, namreč, da je to odlično, da je to za pesem nujno potrebno, bi drugače spremljala te odzive. Takrat sem si seveda bolj k srcu jemala negativne komentarje kot pozitivne. Oboji pa so bili zelo močni. In to je orodje za uspeh – izjemno močni pozitivni in izjemno močni negativni komentarji. Namreč, ko je samo tisto vmes, je to sivo povprečje in pesem se kmalu pozabi,« pravi in hkrati prizna, da do tega spoznanja ni prišla ravno hitro.

Sprva je namreč skušala spremeniti sebe in se prilagajati željam drugim. »A ko sem se skušala spremeniti, sem videla, da se mi nič boljšega ne zgodi. Nezvestoba sebi se ti ne obrestuje,« pravi gostja.

Kako je našla svojo super moč in zakaj verjame, da jo prav vsak od nas skriva v sebi, je spregovorila v pogovoru, v katerem tudi pove, kaj zdaj počne v poslovnem svetu. Vabljeni k poslušanju pogovora, ki ga najdete na Delo.si.

Preberite še:

V prodaji