Vsak, ki je bil kdaj kje na dopustu, ki je bil kdaj v kakšni restavraciji na večerji, ki je potoval s kakšnim letalom, vlakom, balonom, avtomobilom, tudi biciklom. Prav tako se (skoraj) vsak, ki je kdaj kaj prodal ali kupil, spozna na biznis, lastniška razmerja in ekonomske kazalnike. Če ve tudi to, kaj je delnica, bruto in neto, je pa sploh profesor. In če imajo ti šank poznavalci še orjaški ego, jim noben resnični strokovnjak ne more dopovedati ničesar. Tudi kadar se glasno in javno osmešijo s svojim kavčarskim namišljenim poznavanjem materije, so vase tako slepo zaverovani in zaljubljeni, da tega sploh ne zaznajo.
Zaman je super slogan »I feel Slovenija«, če ta ljubezen s strani države ni namenjena tudi največjim hotelskim kompleksom na najlepših lokacijah v državi. Zaman so vse teoretične umotvorne strategije o turizmu. Te me spominjajo na premnoge strategije na področju zdravstva in skrbi za ostarele, ki so bile le same sebi namen.
Portorož je bil v preteklosti eden izmed najbolj izbrušenih in sijočih diamantov slovenskega turizma.