Poglejte, kaj bo sedaj počela nekdanja novinarka
Katarino Matejčič večina pozna v novinarski vlogi, kjer je večji del svojega zanimanja posvetila finančnim, gospodarskim in političnim temam.
Po več kot 20 letih novinarskega dela; najprej na časniku in kasneje na največji komercialni televiziji ter kratkem obdobju še v vlogi urednice in voditeljice na Bloomberg Adria, je iz tega sveta izstopila in se podala v poslovne vode.
Skozi leta ustvarjanja vsebin, ki se dotikajo financ, je namreč spoznala, da veliko ljudi o financah ve občutno premalo, sploh se manko znanja pozna pri ženskah.
»Čeprav pretežno ženske skrbijo za družinski proračun, jim delo s številkami nekako ni blizu, občutek imajo, da tega ne znajo, ne razumejo, da je zanje pretežko. Čutijo odpor do številk, tudi do financ, čeprav vsak od nas, od prve žepnine naprej, upravlja z denarjem, in to čisto vsak dan,« je povedala v intervjuju za Nedelo.
Nekaj sprememb lahko vodi v velik preobrat
Delavnice, ki jih bo vodila s pomočjo še treh strokovnjakov, je poimenovala Investitorka v Pradi, saj je navdih za svoje delo našla prav v kultnem filmu, v katerem je še posebno velik vtis nanjo naredila vloga Anne Hathaway.
»Ta z malo pomoči za isto plačo iz grde račke postane prava fashionista in zgled vsem drugim. Podobnemu konceptu želim slediti v svojem projektu. Z nekaj znanja, dela in pozornosti se namreč lahko zgodi precejšen preobrat. In za to ni treba zadeti na lotu, podedovati milijon evrov ali kaj podobnega,« pravi Matejčičeva, na katero se po nasvete že ves čas obračajo prijatelji in prijateljice.
V intervjuju je povedala, da ima pogosto pogovore s prijatelji, ki jo pokličejo, preden se gredo pogajat za višjo plačo. »Marsikdo med njimi ni vedel niti tega, kakšna je njegova bruto plača, kaj šele bruto bruto plača, torej strošek delodajalca. Pa je to najosnovnejša stvar, ki bi jo moral vedeti vsak zaposleni, a je mnogi ne.«
Generacija Z ima problem
Zaradi takšnega neznanja pride tudi do zavajanja in nasedanja obljubam, ki so v reklamah ali na družbenih omrežjih predobre, da bi bile resnične. Matejčičeva ugotavlja, da ima še poseben problem generacija Z.
»Pred kratkim brala svetovno raziskavo o generaciji Z, v kateri so ugotovili, da je to prva generacija, ki o financah ve zelo malo, hkrati pa je o sebi prepričana, da ve veliko. In to samo zato, ker so videli nekaj objav na tiktoku ali instagramu ali pa sledijo nekemu vprašljivemu kriptomilijonarju, zdaj pa so prepričani, da so pravi finančni strokovnjaki. Sploh mlajše generacije imajo sicer res dostop do ogromne količine informacij, a jih zelo neselektivno sprejemajo, preprosto ne ločijo, kaj je res in kaj ne,« pravi.
Kako bodo videti njene delavnice, kakšne usmeritve bo delila z udeleženkami in kaj si želi, da bi vse, ki se ji pridružijo, dosegle, si lahko preberete v intervjuju TUKAJ - na delo.si.
Preberite še:
Onaplus
Postanite naš naročnik in si zagotovite dostop tudi do zaklenjenih avtorskih vsebin.