Začela je kot oblikovalka pri Cerrutiju, potem pa nadaljevala pri Lanvinu pod vodstvom legendarnega oblikovalca Alberja Elbaza, ki je aprila 2021 umrl za posledicami covida.
Kot oblikovalka, svetovalka ali kreativna direktorica je kasneje delala še za Stello McCartney, Max Maro, Victorio Beckham, Ports 1961 in Theory.
Nedavno pa se je odločila, da bo izstopila iz korporativnega in potrošniškega modnega kolesja, ki mu sama pravi mašinerija. Ustanovila je lastno blagovno znamko Souvenir Stand, ki s postopki recikliranja in zavezanostjo trajnostnim načelom kljubuje potrošniškemu stampedu sodobne modne produkcije.
Eden zaščitnih znakov njene znamke so unikatne bombažne srajce z inkorporiranimi vintage kvačkanimi prtički.
V ateljeje velikih znamk nenehno prihajajo najboljši kadri s priznanih fakultet, kot je St. Martins. Držijo očitki, da je odnos do njih izkoriščevalski, da delajo čez meje svojih zmogljivosti in da so premalo plačani?
Delo v modi je težko. Težko je bilo že v devetdesetih, ko sem začela sama. Popolnoma se mu moraš predati. Ustvarjalen moraš biti ves čas, sveže ideje moraš imeti vsako sezono. Ko sem vstopila v modni sistem, sta bili dve sezoni, potem so bile štiri, zdaj imajo blagovne znamke po šest sezon na leto, poleg tega pa še različne »kapsule« in sodelovanje z drugimi znamkami ali trgovskimi verigami.
Vse to kolesje se vrti nenehno, nobenega premora ni med sezonami in projekti. Mladi oblikovalci so seveda v to kolesje vrženi brez priprav in morajo plavati v vodi, če so že skočili vanjo. Ne morejo se pritoževati, češ da so šele na začetku, prav tako v tej fazi ne morejo krojiti razmer za svoje delo, kot jih bodo mogoče lahko malo kasneje v svoji karieri.
Delajo torej izključno za referenco in upanje na prihodnost?
Da, dobijo dragocene reference. Dozdeva pa se mi, da se današnji mladi bolj zavedajo svojih pravic kot nekoč. Niso se več pripravljeni neskončno razdajati. Čedalje bolj se zavedajo, da mora obstajati meja, in znajo tudi reči ne. To se mi zdi prav, kajti resnično mora obstajati meja. Po zaslugi #metoo in drugih družbenih gibanj v zadnjem času pa so tudi delodajalci postali bolj pazljivi pri svojem odnosu do zaposlenih. Danes je pač tako, da vsaka napaka v trenutku ...