Avstralki, ki sta ženske prepričali, da ne potrebujejo lepotnih operacij
Pisalo se je leto 2018, ko sta sestri Bianca in Bridgett Roccisano preprosto idejo o lepilnih trakovih za podporo prsi prelevili v drzno poslovno potezo. Ustanovili sta podjetje z imenom, ki gre hitro v uho in naslovili lepotno zagato, kako doseči zavidanja vreden dekolte brez plastične operacije.
Morda se komu sliši trivialno, a Avstralki sta z znamko revolucionirali lepotni trg, predvsem pa z realnimi podobami prsi osvobodili ženske nedosegljivih idealov. Njuno vodilo je, da nihče ni popoln in da nam ni treba spreminjati teles, da bi se počutile bolje. Z nekaj triki in pravim pripomočkom lahko vsaki ženski, ne glede na obliko prsi, dvigneta samozavest.
Zgodba nastanka vajine znamke Booby Tape je nadvse zanimiva. Lepilnih trakov za oblikovanje dekolteja sta se domislili zaradi osebne stiske, kajne?
Bridgett: Tako je, z Bianco imava namreč večje prsi in zato nikoli nisva mogli nositi oblačil z globokimi izrezi, ne da bi pri tem kazali nedrček. Tako sva za posebne dogodke druga drugo vedno polepili z različnimi industrijskimi lepilnimi trakovi, ki sva jih našli v lokalni trgovini za mojstre. Na dogodkih pa so naju potem vsi spraševali, ali imava umetno oprsje, ker sva s trakovi dosegli tak učinek.
A seveda ti industrijski trakovi niso primerni za kožo in tako mi je nekega dne, ko sem se spet trudila s temi nekonvencionalnimi materiali, brat rekel, zakaj preprosto ne uporabim traku, ki je namenjen za prsi. Šla sem v akcijo in iskala po spletu …
Bianca: Pa še jaz sem ji naročila, naj ga kupi tudi zame, ker sva bili prepričani, da tak izdelek mora obstajati.
Bridgett: Ampak ni bilo ničesar. Želim si, da bi takrat posnela svoje iskanje, ker res stran za stranjo zadetkov ni bilo nič drugega kot industrijski lepilni trakovi. Rekli sva si, to je nemogoče, ne moreva biti edini osebi na svetu, ki imata ta problem, vedeli sva namreč, da si tudi zvezdnice pomagajo z lepilnimi trakovi, da lahko oblečejo ekstravagantne kroje oblek.
A očitno nobena tega ni mogla početi na prsi prijazen način. To spoznanje je v nama prebudilo idejo, da preprosto morava nekaj narediti v tej smeri. A je trajalo še nekaj časa, da sva prišli do rešitve.
Bianca: Bili sva namreč polno zaposleni z najino modno znamko oblačil Bianca & Bridgett, ki ima čisto drugačen poslovni model. Booby Tape pa se je nato kar nekako zgodil in postal najin naključni posel. Vendar če vprašate mene, so prav takšne poslovne ideje, ki nastanejo spontano, najbolj uspešne.
Ogromno uporabnic nama je zaupalo, da so jim trakovi povrnili samozavest, pa da jim je odleglo, ker so spoznale, da za lep dekolte ne potrebujejo plastičnih operacij. Nikoli si nisva predstavljali, da bo imel tako preprost izdelek tako velik učinek na ženske. - Bridgett
V enem od intervjujev sta povedali, da za promocijo znamke Booby Tape nista zapravili veliko denarja, ker je bilo povpraševanje tako veliko, da vama doseg organsko raste.
Bianca: V bistvu sva na začetku v promocijo vložili veliko denarja, da se je za Booby Tape sploh razvedelo. Je pa res, da zdaj že eno leto v promocijo ne vlagava več ničesar, ker je postal tako kultna znamka. Vse zvezdnice poznajo Booby Tape, vsak stilist v Los Angelesu ga ima kot del obvezne opreme, dosegli sva nivo razpoznavnosti, ki ne potrebuje več dodatnih vložkov.
Bridgett: Še najbolj organsko je priljubljenost zrasla med splošno populacijo žensk. Ko so namreč ženske prvič uporabile najine trakove, so se nama začele oglašati z zgodbami, kako jim je Booby Tape spremenil življenje. Ogromno uporabnic nama je zaupalo, da so jim trakovi povrnili samozavest, pa da jim je odleglo, ker so spoznale, da za lep dekolte ne potrebujejo plastičnih operacij. Nikoli si nisva predstavljali, da bo imel tako preprost izdelek tako velik učinek na ženske.
Bianca: Še danes, ko sva tukaj v Ljubljani videli najine izdelke, ne morem verjeti, da sta dve dekleti iz male avstralske vasice dosegli to.
Zagotovo je bil velik razlog, ki je nagovoril toliko žensk, to, da sta za modele izbrali zelo raznolike manekenke. Ne glede na obliko in velikost prsi sta razgalili ženske vseh postav, starosti in barv kože, ki so ponosno pokazale svoje obline in brazgotine. Tudi retuširali nista fotografij, samo čista resnica, brez lažnih sporočil.
Bianca: To je tisto, v kar verjameva. Nihče ni popoln, tudi midve nisva. Spomnim se, ko smo snemali kampanjo z manekenko, ki je imela strije, fotograf pa jih je v postprodukciji kar sam od sebe izbrisal. Vprašali sva ga, zakaj je to naredil in odgovoril je, da je to običajna praksa, da sploh ni pomislil, da ne želiva popravkov. Potem smo se skupaj z manekenko odločile, da fotografije objavimo nepopravljene, ker nama je tudi sama rekla, da je ponosna na svojo kožo, takšna, kot je.
Do danes je to naša najbolj močna kampanja, ker je fotografija tako neposredno iskrena in realna, v pravem nasprotju s tem, kar v družbi danes velja za lepo in sprejemljivo. In ljudje so se na to odzvali, ker imajo dovolj pretvarjanja in pehanja za popolnostjo.
Še vedno je eden izmed najbolj priljubljenih lepotnih posegov med ženskami plastična operacija prsi. Seveda tudi modna in pornografska industrija že desetletja prikazujeta samo določene tipe »popolnih« prsi, zato ni nič čudnega, da je toliko žensk zafrustriranih glede tega dela svojega telesa.
Bianca: Ženske ne razumejo, da so prsi maščobno tkivo, na katero vpliva gravitacija. To je zakon narave. Proti temu ne moremo narediti ničesar. Niso mišica, da bi jih lahko natrenirale. Ko sva ustanovili Booby Tape, sva se zato spraševali, kako bova našli resnične ženske, ki si bodo upale pred kamero pokazati prsi brez in z Booby Tape trakom. Izkazalo se je, da ne bo tako težko, ženske so naju dobesedno zasule z rezultati prej in potem. To nama je bilo v veliko čast.
Pred kratkim sem bila na sejmu v Italiji, kjer smo predstavljali izdelek, in neki moški mi je rekel, da ga spravljava ob posel. Veste, kaj je bil po poklicu? Plastični kirurg. Sicer nimam nič proti plastičnim operacijam, naj vsaka ženska s svojim telesom počne, kar želi. Za vse, ki nočejo pod nož, pa sva ustvarili alternativo za 18 evrov.
Danes večkrat slišim starše, ki za svoje otroke pravijo, da niso dovolj pametni ali dovolj sposobni. Kako žalostno. Hvaležna sem najinima staršema, da sta nama dala drugačno popotnico. - Bianca
Booby Tape ni vajin prvi uspeh. Pred njim sta ustanovili tudi uspešno modno znamko oblačil za ženske Bianca & Bridgett, ki je danes podjetje, vredno več milijonov dolarjev. Več kot očitno premoreta poslovno žilico. Sta jo podedovali od staršev?
Bianca: Najina starša sta zelo uspešna, tako da nisva odrasli v povsem navadni družini, pravzaprav sta naju že od otroštva učila, kako deluje posel. Vendar nama ničesar nista podarila na srebrnem pladnju. Pri 18 letih sva se morali finančno osamosvojiti, rekla sta nama, če želita biti preskrbljeni in živeti udobno, si morata sami zaslužiti denar. Tako sva že zelo mladi začeli skrbeti sami zase in to nama je dalo pogum za prvi posel.
Bridgett: Seveda sta naju starša podpirala emocionalno, ampak za vsak cent, ki sva ga potrebovali, sva si sami najeli kredit.
Bianca: Najin oče je na začetku v bistvu zelo nasprotoval najini ideji o modni znamki. Obe sva namreč imeli dobri službi, jaz kot odvetnica, Bridgett kot grafična oblikovalka, služila je bolje od mene. Oče naju je takrat postavil pred dejstvo, rekoč: »Pustili bosta službi in odprli podjetje, ki vama ne bo prineslo nobene finančne varnosti. Modni trg je že prenasičen. Ne podpiram vajine ideje, ker je preveč tvegana.«
To je bilo na začetku, danes je že malo spremenil svoje mnenje. (smeh) Zdaj verjame v naju. Ve, da česarkoli se z Bridgett lotiva, bova šli na konec sveta, da nama uspe.
Sta torej živi dokaz tega, da se lahko sanje uresničijo, če resnično verjameš in si prizadevaš zanje.
Bridgett: Beseda ne pri naju ne obstaja.
Bianca: Šele danes vidim, kako dragoceno je bilo, da so naju starši že od malega vzgajali v duhu, da lahko doseževa karkoli. Spomnim se, da sem nekoč očetu dejala, da si želim postati predsednica vlade. Ni me odvrnil od tega, ampak mi je rekel, da verjame vame. Vedno naju je učil, da je mogoče vse, kar si zamisliš.
Danes večkrat slišim starše, ki za svoje otroke pravijo, da niso dovolj pametni ali dovolj sposobni. Kako žalostno. Hvaležna sem najinima staršema, da sta nama dala drugačno popotnico.
PREBERTE ŠE -> Ajda Petek Cabrera: Slovenka, ki je postala svetovno uspešna milijonarka
Bianca, ali po odvetniškem poklicu še sanjate o tem, da bi bili predsednica?
Bianca: Tega očitno še nisem uresničila (smeh). Sem pa že dobila ponudbe, da bi šla v politiko, a se trenutno še želim osredotočati na najin posel. Če se bom kdaj »upokojila« iz posla, pa je politika zagotovo nekaj, s čimer se želim ukvarjati, ker mi je všeč, ko vidim države, ki so dobro urejene. Zgraditi dobro ekipo, dobiti ljudi, ki delajo dobro, in narediti prave spremembe v družbi, vse to je moja strast.
Bridgett, vi pa še vedno skrbite za grafično podobo vajine znamke, kajne?
Bridgett: Da, to je še vedno moj najljubši del najinega posla, ko se lotimo podobe novega izdelka. Imava seveda zaposlene še druge ljudi, ki skrbijo za vsak korak od ideje do končnega izdelka, a sva obe z Bianco zelo vpleteni v te procese, ker hočeva imeti pri vsaki odločitvi zadnjo besedo.
Bianca: Lahko imaš najboljši izdelek na svetu, a brez prave podobe ne boš uspel. Ti pa tudi lepa embalaža ne pomaga, če je izdelek slab. Imeti moraš torej oboje, to je tista magična formula in to se je nama posrečilo z Booby Tapeom. Na lepotnem trgu je namreč zelo malo izdelkov, ki zares delujejo.
Magična formula torej. Nam lahko zaupata, kaj nekdo z neko poslovno zamislijo potrebuje, da uspe?
Bianca: Na prvem mestu je drugačnost. Tvoj izdelek ali storitev morata biti drugačna od drugih. Ko nama čas dopušča, pomagava ljudem s poslovnim svetovanjem in to je prva stvar, ki jim jo poveva, da morajo biti drugačni od vsega, kar je že na tržišču.
Če nekdo hoče recimo uspeti z izdelkom za samoporjavitev, nama mora odgovoriti na vprašanje, zakaj bi se kupci odločili prav za njegov izdelek, ko pa je na trgu že 50 drugih krem za samoporjavitev.
Bridgett: Druga stvar, ki jo ljudem vedno položiva na srce, pa je videz. Percepcija je vse. Tvoje podjetje mora že na začetku izgledati, kot da je vredno več milijonov, če ne celo milijard. In tu igra pomembno vlogo embalaža, marketing, promocijski materiali itd. Izgledati mora na visokem nivoju, četudi gre sprva za majhno podjetje.
Booby Tape sva na začetku ustvarjali iz svoje garaže, a tega ni vedel nihče, ker je bila podoba, ki sva jo komunicirali, mnogo več kot to. Ena izmed prvih novinark naju je takrat celo vprašala, ali sva kupili pravice za distribucijo tega izdelka iz Amerike, ker je ob pogledu na profesionalno podobo Booby Tape-a mislila, da mora to zagotovo biti že uveljavljena znamka iz tujine.
Mislim, da je to tisto, kar te lahko loči od konkurence, da ustvariš močno podobo znamke, ki v kupcih vzbudi zaupanje.
Bianca: Ljudje namreč nočejo kupiti povprečnega izdelka, ljudje si želijo luksuz, ki ga ponujajo velike uveljavljene znamke.
Ko se zdaj spomnim tistega trenutka, ne morem verjeti, kako drzni sva bili, da sva si upali vzeti tako velik kredit. - Bridgett
Omenili sta, da vajin oče sprva ni bil navdušen nad vajino poslovno idejo. Kaj pa drugi ljudje? Kakšni so bili prvi odzivi okolice? Vama je še kdo odsvetoval idejo o Booby Tape-u?
Obe: Vsi. (smeh)
Bridgett: Tudi prijatelji.
Bianca: Še do nedavnega so bili ljudje okoli naju prepričani, da ne misliva resno. Spraševali so naju, ali imava sploh kaj zaposlenih. In pa, ali sploh zasluživa dovolj, da lahko preživiva. Mislim, da številke govorijo zase, da sva začeli modno znamko Bianca & Bridgett, sva vzeli kredit za 100.000 dolarjev in ga odplačali v pičlih treh tednih, tako uspešna je bila.
Bridgett: Ko se zdaj spomnim tistega trenutka, ne morem verjeti, kako drzni sva bili, da sva si upali vzeti tako velik kredit.
Pravita, da mora biti znamka drugačna, da uspe, hkrati pa sta se zavedali, da je modni trg zasičen. Kaj je bil torej ključni uspeh modnih kosov Bianca & Bridgett?
Bianca: Še preden sva se odločili za lastno modno znamko, sva delali kot stilistki znanih osebnosti, in že takrat sva opazili, da je na trgu ogromno znamk, ki sledijo trendom, manjkajo pa takšne, ki bi ustvarjale večne modne kose. In to sva si zadali za cilj, da morajo biti najina oblačila modna tudi čez več let.
Pod znamko Bianca & Bridgett tako ustvarjava klasične, sofisticirane in šik črne kose, v katerih se ženske dobro počutijo in jih rade oblečejo. Elegantna mala črna obleka torej, ki je cenovno dostopna. Odzivi so bili že od začetka dobri in še zdaj je znamka zelo uspešna.
Bridgett: Ko sva ustvarili in uspeli z Booby Tape-om, mi je bil tako všeč, da sem Bianci rekla, da lahko zdaj prodava podjetje Bianca & Bridgett. Hvaležna sem, da ni bila za to, ker sem se zdaj znova zaljubila v najino modno zgodbo.
Obstajajo namreč podjetniki, ki brez težav prodajo svoje podjetje in se lotijo novega. Vidve nista takšni?
Obe: Ne, midve sva zelo navezani na svoji podjetniški zgodbi.
Kako pa vama uspeva žonglirati dve veliki podjetji?
Bridgett: To zahteva veliko načrtovanja.
Bianca: In malo spanca. (smeh) Če naju danes vprašate, kje bova novembra, vam lahko natančno poveva načrte, ker nama le tako vse uspe, da planirava celo leto vnaprej. Dosledni sva do zadnje minute. Dokler imava urnik in se ga drživa, gre.
PREBERITE ŠE -> Urška Košir: Veste, koliko industrije bi propadlo, če bi bile ženske zadovoljne v lastni koži
Potem sta zelo disciplinirani in organizirani osebi? Ne dopuščata nobenih naključji?
Bridgett: Res je, če kdo zamuja, naju to zelo spravi iz tira.
Bianca: Zato sva se našli v podjetništvu, ker sva tako časovno organizirani, v poslu je to pomembno, v zasebnem življenju pa je težje ohranjati tak režim. Če se s prijatelji dogovorimo za večerjo in zamudijo 15 minut, se že jezim, da bi lahko ta čas posvetila delu. A hkrati se zavedam, da veliko ljudi ne razmišlja tako kot midve, ker je čas relativen, in ga vsak od nas dojema drugače.
Je morda to razlog, da so redki ljudje izredno uspešni?
Bridgett: Ja, naučiti se moraš delati v tem trenutku in ne prestavljati na jutri.
Bianca: Pa tudi energija je pomembna.
Eden izmed dobrih prijateljev, s katerim imava res tesen odnos, mi je priznal, da ne bi mogel biti nikoli v zvezi z žensko, kot sem jaz, ker si želi takšno, ki mu bo podrejena. Je milijarder in zasluži veliko več od mene, pa ga še tako manjši uspeh pri ženski moti. Mar ni noro, da imajo moški takšne komplekse, da jih uspeh plaši? - Bianca
Bianca, dozdeva se mi, da zdaj morda bolj razumem vašo izpoved, ki je pred nekaj tedni odmevala v tujih medijih, ko ste razkrili, da imate kljub uspehu težavo najti enakovrednega partnerja. Dejali ste, da se moški prestrašijo vašega uspeha. Je glede na vaš zahtevni urnik težko spoznavati moške?
Bianca: To me vsak vpraša, a da smo si na jasnem, za prave ljudi si znam vzeti čas. Ko kdo reče, da je prezaposlen, da nima časa, je to laž, vsak izmed nas si lahko vzame čas. Nočem pa zapravljati časa. Sploh pri mojih letih, stara sem 37, nočem izgubljati energije z moškimi, s katerimi ne vidim prihodnosti, torej poroke in družine.
Bridgett: Ampak Bianca, to je težko oceniti že na začetku. V poslu je dobro, da si odločen, ampak s partnerjem pa ne moreš kar takoj obupati. Zaradi ene napake moškega še ni treba odpisati.
Bianca, moram priznati, da vas razumem, tudi sama sem trenutno samska, ker so slabi zmenki takšna škoda časa.
Bianca: Hvala! Poglejte, če si dobra oseba in imaš dobro srce, nima smisla, da greš v odnos, kjer ti partner tega ne bo vračal. Moje življenje je čudovito, imam lepo družino, super prijatelje, krasno službo. Moški, ki ga bom spustila v svoje življenje, more nadgraditi to, da bom še bolj srečna kot sem, ne manj.
Zakaj bi silila v zvezo, v kateri bom nesrečna? Imam prijateljice, ki se kar naprej pritožujejo nad svojimi partnerji, ker jih ignorirajo, ali žurirajo s prijatelji … Ne potrebujem tega. Če bo moški pripravljen imeti dobro življenje z menoj, pristanem na to, drugače pa sem povsem srečna sama zase.
Si pa želim družine, zato sem se odločila za zamrznitev jajčec. Če v roku enega leta ne spoznam partnerja, bom verjetno otroka imela sama.
Pravijo, da šele takrat, ko si zadovoljen s svojim življenjem, ko vzljubiš samega sebe in si rad sam v svoji družbi, spoznaš pravo osebo, ki bo vredna tvoje ljubezni.
Bianca: Pa še vseeno ni tako lahko.
Kar me je najbolj presenetilo pri vaši izpovedi o iskanju partnerja, pa je bilo to, da so vam moški priznali, da jih moti, da zaslužite več od njih. Zakaj mislite, da je to moškim še vedno takšen problem?
Bianca: To je res neverjetno. Zadnje čase sem jih spoznala kar nekaj, predvsem Evropejcev, ki so mi rekli, da se ne počutijo dovolj moške, če ženska zasluži več kot oni. In to ne velja samo za določeno generacijo, to so mi povedali moški mojih let, pa tudi mlajši in starejši od mene.
Eden izmed dobrih prijateljev, s katerim imava res tesen odnos, mi je priznal, da ne bi mogel biti nikoli v zvezi z žensko, kot sem jaz, ker si želi takšno, ki mu bo podrejena. Je milijarder in zasluži veliko več od mene, pa ga še tako manjši uspeh pri ženski moti. Mar ni noro, da imajo moški takšne komplekse, da jih uspeh plaši?
Po drugi strani pa se moški s partnericami, ki ne hodijo v službo, pritožujejo, da jim morajo kupovati stvari. Res se sprašujem, kaj moškim ni jasno, česa si sploh želijo. Ni jim všeč, če ženske ne delajo in jih morajo podpirati, in ni jim všeč, če ženske same služijo denar. Ženske torej ne moremo nikoli zmagati.
Bridgett, vi pa ste srečno zaljubljeni in zaročeni. Kmalu bo poroka, kajne?
Bridgett: Ja, poročila se bova 29. aprila.
Za to si boste pa verjetno vzeli dopust?
Bridgett: Pravzaprav ne. Bianca mi kar naprej govori, kako nepravi čas je za to, ker imava zdaj tako natrpane urnike. Ampak kdaj pa sploh bo pravi čas. Medene tedne sva z zaročencem nameravala preživeti v Avstraliji, ker z Bianco poslovno toliko potujeva, da je največja sprostitev, ko nisva na poti. No, ampak takoj po najini poroki bomo Booby Tape premierno predstavili v Nemčiji, zato sva z zaročencem odpovedala medene tedne v Queenslandu in si jih bova morala organizirati v Evropi. Ampak se ne pritožujem, Pariz ni tako daleč.
PREBERITE ŠE -> Tanja Skaza: Ko sem ugotovila, da si lahko kupim vse, sem začutila praznino
Osvajata torej nove trge, a zgodba Booby Tape-e še ni končana. Kaj sledi?
Bianca: Naslednji korak je Boby Tape Skin in kozmetika za nego prsi, s katero želiva tudi okrepiti sporočilo, da si moramo ženske vzeti čas zase, za svoje zdravje, za samopregledovanje prsi. Povezali se bomo tudi z organizacijami za preprečevanja raka dojk. Booby Tape je postal mnogo več kot lepotni pripomoček, je zgodba o opolnomočenju žensk.