Gwyneth Paltrow je modna ikona že od malega, odrasla je namreč ob materi igralki Blythe Danner in kmalu tudi sama osvojila Hollywood. Njene modne izbire na rdečih preprogah so vedno opažene, četudi požanjejo mešane kritike in marsikatera ženska je navdušena nad modnim stilom zvezdnice. 

Mama in hči, obe igralki: Blythe Danner in Gwyneth Paltrow. Foto: Featureflash Photo Agency/Shutterstock

Svojega modnega vpliva se je Gwyneth zavedala že lep čas in se v oblikovalske vode podala že leta 2016, ko je za Goop ustvarila kolekcijo poslovne mode, ki jo je sprva poimenovala Goop Label, kasneje pa ime linije skrajšala v G Label. Seveda gre že od vsega začetka za linijo visokega cenovnega razreda (kot to drži tudi za ostale Goop izdelke), v kateri igralka vsak mesec predstavi nove modne kose. Poudarja, da so vsi po vrsti izdelani iz najboljših materialov v tovarnah v Italiji in ZDA, navdihnjeni pa po njenih najljubših oblačilih. 


To poletje je igralka v linijo dodala lahkotne obleke igrivih retro vzorcev, da bi ženskam pokazala, kako nosljive so, pa je 47-letnica na pomoč poklicala kar svojo slavno mamo 77-letno Blythe in 16-letno hčerko Apple Martin (iz zakona s pevcem skupine Coldplay Chrisom Martinom). Na vrtu njene hiše v Los Angelesu so pozirale v oblekah za več generacij, v objavi na Instagramu pa zapisale, da je tokratna kolekcija poklon tistim oblekam, ki jih hčerke občudujejo na svojih materah, mame pa hranijo, da jih bodo nekega dne predale svojim potomkam. 

Vse skupaj je fotografiral in posnel Gwynethin novi mož Brad Falchuk, sicer priznani režiser, scenarist in televizijski producent, ki se je podpisal pod uspešnice, kot so Glee in Ameriška grozljivka, s katerim je igralka poročena skoraj dve leti. 

Gwyneth Platrow je bodočega moža Brada Falchuka spoznala na snemanju serije Glee.Foto: Ron Adar/Shutterstock

Brad je to poletje Gwyneth pomagal pri več njenih Goop projektih, saj je zaradi koronavirusa igralka morala nekoliko spremeniti strategijo oglaševanja svojih izdelkov. Njen 49-letni soprog je tako posnel že julijsko modno kampanjo za G. Label, v kateri sta Gwyneth in Apple na domačem vrtu pozirali v kosih iz džinsa, nato pa pomagal ustvariti še video za novo kozmetično linijo GoopGenes, ki jo je igralka prav tako ustvarila za več generacij. 


Pri preizkušanju krem za obraz iz oči sta se Gwyneth spet pridružili mama in hči ter poklepetale o staranju. Ko je Apple babico in mamo vprašala, kakšen nasvet bi sedaj dale sebi v mladosti, pa sta obe v smehu odgovorili: "Odrasti in zresni se!"