Zakonca Sussex sta se za to odločila, saj želita, da jima nove profile, ki jim bosta sledila, pomaga izbrati javnost. »Avgusta za pomoč prosiva vas,« sta nagovorila svojih 9,2 milijona sledilcev in nadaljevala: »Želiva vedeti, kdo so za vas sile sprememb. Prosiva, da v naslednjih dneh pod to objavo predlagate organizacije in posameznike, ki bi jim morala slediti, tiste, ki vas navdihujejo, da ste boljši ljudje in zaradi njih verjamete v boljši jutri.« Med predlogi bosta princ Harry in vojvodinja Meghan izbrala 15 novih profilov, ki jim bosta začela slediti v ponedeljek.




Slogan »sile sprememb« je tudi naslov septembrske izdaje revije Vouge, ki jo je kot gostujoča urednica ustvarila vojvodinja Meghan. V reviji se je znašlo petnajst navdihujočih žensk po izboru vojvodinje, med njimi so nekdanja ameriška prva dama Michelle Obama, novozelandska premierka Jacinda Ardern, igralki Salma Hayek in Jane Fonda, komaj 16-letna okoljevarstvenica Greta Thunberg




Zakonca sta sicer profil na Instagramu ustvarila aprila in v rekordnem času jima je že sledilo milijon uporabnikov tega spletnega omrežja, toliko sledilcev sta zbrala v le petih urah in 45. minutah. Največ njunih objav je seveda povezanih z dobrodelnostjo, maja letos sta na primer opozarjala na težave z duševnim zdravjem, julija je bilo v ospredju okoljevarstvo. A največ pozornosti so brez dvoma dobile fotografije nujnega prvorojenca Archieja, ki sta jih delila ob njegovem rojstvu ter ob materinskem in očetovskem dnevu. Fotografija vojvodinje, princa, Archieja, kraljice Elizabete II., njenega moža princa Philipa in vojvodinjine mame Dorie Raglad pa je tudi fotografija, ki je doslej zbrala največ všečkov, vsega skupaj skoraj tri milijone.