Bodimo iskreni, da v rožnatem svileno-volnenem in s krznom obrobljenem šalu uzremo simboliko vulve, res ne potrebujem veliko domišljije. Modni dodatek je minuli konec tedna pošteno razjezil spletne uporabnike po vsem svetu, ko je nekdo fotografijo šala in primerjavo izpostavil na Twitterju. 



Za ponesrečen dizajn je modna hiša, ki je znana po krznenih izdelkih in jo že 53 let z družino Fendi vodi legendarni oblikovalec Karl Lagerfeld, postavila ceno 850 evrov, kar je bila še dodatna kaplja čez rob ogorčenja. K sreči je Fendi oblikoval še modro in rdečo različico šala, ki sta trenutno še na voljo v njihovi spletni prodajalni, medtem ko so rožnati modni dodatek že umaknili s tržišča. 



Spletni uporabniki so bili vsekakor zelo inovativni v svojih komentarjih, britanski časopis Guardian pa se je domislil porodne primerjave, da bodo vsi, ki si bodo nadeli rožnati krzneni šal, videti kot da so pravkar pogledali iz vulve. Seveda se je našlo tudi nekaj podpornikov dizajna, ki so opozorili, da človeško ustvarjalnost že tisočletja navdihujejo falusi in skrajni čas je, da svoje mesto v oblikovanju najdejo tudi vagine. 


Nebotičnik Torre Agbar v Barceloni je le en primer falične arhitekture.


Vprašanje pa se poraja, kaj bodo z modnim dodatkom, storili lastniki, ki jim je uspelo kupiti izdelek, preden je izginil s prodajnih polic. Prav zna se zgoditi, da bo nekega dne ta modni kos zaradi požara, ki ga je zanetil, vreden še veliko več. Ali pa bo z izbruhom poceni ponaredkov postal komična modna poteza kot pred leti Boratove kričeče zelene enodelne kopalke. Za ljubiteljice (in ljubitelji, šal je navsezadnje uniseks dodatek) modne hiše Fendi, ki prisegajo na gladko urejene genitalne predele, pa je šal enake rožnate barve brez krzna še vedno na voljo v njihovi spletni prodajalni.