Arašidovo maslo ni tradicionalna slovenska jed, se je v zadnjih letih delež ljudi, ki ga jedo, povečal?

Ja, zagotovo je k temu pripomogel trend LCHF prehrane in širitev proizvoda v naše kraje. Še vedno je sicer okoli mene kar nekaj ljudi, ki ga še ni preizkusilo, je pa delež tistih, ki so ga preizkusili, čedalje večji.

Od nekdaj velja, da je blagovna znamka z obrazom bolj prepoznavna, zato sem se tega lotil tako. Na začetku sicer bolj po naključju, saj je bil izdelek poimenovan po meni, a to se je kasneje povezalo tudi z zgodbo in blagovno znamko.    

Torej še srečate koga, ki reče, da arašidovega masla še ni jedel?

To se še dogaja (smeh). Še dobro, da imam vedno v glavi kak dober recept, ki ga lahko preizkusijo in si tako odprejo nova obzorja.

Tudi na spletni strani delite zanimive recepte z arašidovim maslom, kdo jih pripravlja?

Nekatere pripravim jaz, ostale pa dekleta, ki obožujejo arašidovo in mandljevo maslo, to so Klavdija, Ana, Ana in Lea.

Katera jed, za katero marsikdo ne bi pričakoval, da vsebuje tudi arašidovo maslo, je vam najljubša?

Korenčkovi rezanci z arašidovo omako.



Že od začetka blagovno znamko povezujete s svojim obrazom in zgodbo, spregovorili ste o izgubi kilogramov, stavi s prijatelji … Kako pomembna je pri gradnji znamke osebna zgodba?

Od nekdaj velja, da je blagovna znamka z obrazom bolj prepoznavna, zato sem se tega lotil tako. Na začetku sicer bolj po naključju, saj je bil izdelek poimenovan po meni, a to se je kasneje povezalo tudi z zgodbo in blagovno znamko. Pomembno je, da sem v izdelek vložil del sebe in, kot pravijo znanci, tudi del svoje odločnosti in usmeritve, kaj naj izdelek predstavlja. Sem zelo odločen glede tega, kaj si želim, od nekdaj je bila moja želja biti kar najboljši, to je tudi merilo pri izdelkih, ki jih proizvajamo.

Koliko je bilo na vaši poslovni poti trenutkov, ko ste si rekli, da to ne bo šlo? Kaj ste takrat storili?

S takšnimi in drugačnimi ovirami se srečujem vsak dan, zato je motivacija še kako pomembna stalnica mojega vsakdana. Velika podpora družine in mojega poslovnega partnerja pa še toliko bolj.



Koliko ljudi danes soustvarja vašo blagovno znamko?

Ne bom se zlagal, če rečem, da kar vsakdo, ki je kdaj koli preizkusil katerega od naših izdelkov, saj je ta člen najbolj pomemben za preživetje blagovne znamke in njenih izdelkov. Sicer pa ožja ekipa šteje pet članov.

Kolikokrat na dan vi jeste arašidovo maslo? 

Dvakrat ali trikrat.

Se vam kdaj zgodi, da si rečete: uf, malce sem ga že naveličan, nekaj dni ga ne bom jedel?

Pridejo dnevi, ko namesto arašidovega rajši pojem mandljevo (smeh).