Po poročanju Guardiana pri McDonald'su ocenjujejo, da bo izločitev burgerja s sirom in čokoladnega mleka iz oglaševane otroške ponudbe zmanjšala pogostost naročanja teh izdelkov. Potem ko so pred štirimi leti iz otroškega menija izločili gazirano pijačo, se je število njenih naročil ob otroški malici namreč zmanjšalo za 14 odstotkov. 



Ukrep bo v ZDA začel veljati do junija. Povod za njegov sprejem je bila odločitev vodstva družbe, da bodo oblikovali otroški meni, ki bo imel manj kot 600 kalorij in manj kot 650 miligramov natrija. Želijo tudi, da manj kot deset odstotkov kalorij predstavljajo tiste iz nasičenih maščob in dodanega sladkorja. Burger s sirom, znan pod izrazom cheeseburger, in čokoladno mleko tem standardom žal ne zadoščata. Za ljubitelje bosta izdelka sicer še vedno na voljo, naročiti pa ju bo mogoče posebej. 



Strokovnjaki McDonald's že leta opozarjajo, da je njegov tako imenovani Happy Meal povezan z debelostjo otrok. Družba je v preteklosti že sprejela nekaj ukrepov, kot je zmanjšanje količine vključenega ocvrtega krompirčka in zamenjava jabolčnega soka z bolj zdravim, a mnogi kritiki menijo, da težave s tem niso rešili. Nekateri poudarjajo, da imajo ključno vlogo starši, ki bi morali otroke odvrniti od prehranjevanja pri tovrstnih ponudnikih. Medvedjo uslugo jim pri tem delajo oglasi na spletu in v drugih množičnih medijih.