Kozmetika Kiehl's se je leta 1851 rodila v New Yorku, v lekarni Brunswick Apotheke v četrti East Village, kjer je lekarnar John Kiehl svojim strankam predano mešal in pripravljal olja ter masti za zdravljenje različnih tegob. Recepture je razvijal na podlagi tradicionalnih zeliščarskih izročil in svojega znanja o zdravilnih rastlinah, pri delu pa se mu je sčasoma pridružil botanik Irving A. Morse.



Prav Morse je po desetih letih dela pri lekarni 1910. od upokojenega Kiehla odkupil sedaj že nadvse priljubljeno podjetje Kiehl's in ga kmalu spremenil v svetovno kozmetično uspešnico. V 20. letih preteklega stoletja je namreč pričel mešati domiselne dišavne kombinacije eteričnih olj (kar 122 oljnih esenc je že na prelomu stoletja uporabljal ustanovitelj Kiehl) in te so povsem zasvojile ugledne Newyorčane, ki so verjeli, da jim opojne mešanice lahko prinesejo tudi srečo in bogastvo, zagotovo pa so z vonjem pripomogle k človekovi karizmi. 



Med njimi je bila tudi esenca Original Musk Oil, o kateri gre legenda, da naj bi jo leta 1921 ustvaril ruski princ in daljni sorodnik družine Kiehl. V dvajsetih letih prejšnjega stoletja se je novemu lastniku kozmetike Morsu vonj zdel še preveč pohujšljiv, zato je sod z oljem, ki so ga označili kot ljubezensko, skrbno shranil v kleti svoje prodajalne, kjer so ga našli in odprli šele leta 1958. Človeštvo je bilo tedaj očitno pripravljeno na opojno dišavo in Kiehl's ga je kot prvo utelešenje mošusovega olja, ki ne vsebuje mošusa živalskega porekla, javnosti predstavil leta 1963, ko je tako zasvojilo kupce, da so ga Američani vključili tudi v del stalne razstave njihovega slovitega muzeja Smithsonian v Washingtonu, kjer domujejo predmeti, ki so pomembno zaznamovali zgodovino ZDA.



Kiehl'sova zgodovina pa je prežeta še z drugimi anekdotami in neverjetnimi dosežki, ki so vsi zaslužni za njen zavidljivo dolg obstoj. Aaron Morse, sin novega lastnika Irvinga, ki je kasneje prevzel lekarno Kiehl's, je vzporedno vodil še lastno farmacevtsko podjetje, ki je med prvimi izdelovalo penicilin v ZDA. Ker mu je bila skrb za kožo položena v zibelko, pa je bil tudi zaslužen, da so moški v drugi polovici 20. stoletja končno spoznali, da tudi njihova koža in lasje potrebujejo dobro nego. 



Kozmetična industrija je do tedaj izdelke namenjala in oglaševala le ženskam, Morse pa je z drugačnim pristopom ustvaril pravo revolucijo. Da bi do sedaj nezainteresirane moške kupce privabil v lekarno, je tja postavljal jeklene konjičke, motorje Harley-Davidson in športne avtomobile Lamborghini, bil je namreč strastni zbiralec teh in pravi odvisnik od adrenalina. 



Starodobne motorje še danes najdete v več kot 232 Kiehl'sovih prodajalnah v 64 državah po svetu, poleg njih pa je v trgovini še en Kiehl'sov zaščitni znak okostnjak Mr. Bones.



Inovativni lastnik Morse je imel resnično napredne ideje na področju kozmetike. Ko še nobeno podjetje ni strankam brezplačno delilo svojih izdelkov, se je on domislil, da stranke osvojiš le, če jim na njihovi koži dokažeš svoje obljube. Khiel's je tako uvedel brezplačne vzorčke, ki jih kozmetična hiša še danes razdeli kar 8,5 milijonov na leto. To jih stane več od običajne oglaševalske kampanje, a v podjetju se držijo vodila, da bodo ljudje z veseljem kupili izdelek, če ugotovijo, da jim izdelek ustreza. Od tod izvira tudi Kiehl'sova nadaljnja zaveza, ki je v kozmetični industriji nismo vajeni. Strankam, ki z izdelkom niso zadovoljne, ob predložitvi računa, kljub odprti embalaži povrnejo denar.



Kiehl'sove recepture so navdušile tudi mnoge znane osebnosti. V zadnjih desetletjih smo njihove izdelke na filmskih platnih videli uporabljati marsikatere junake hollywoodskih filmov (Zgodilo se je na Manhatnu, Sobaza paniko, Ameriška ljubljenca, Hudičevka v Pradi, Počitnice, Darjeeling Unlimited) pa tudi televizijskih serij (Seks v mestu, Sopranovi, Will & Grace, Priskledniki). Še bolj zanimivo pa je dejstvo, da je Kiehl'sovo linijo Blue Astringent na litre kupoval ameriški umetnik Andy Warhol, ki je zvesto zahajal v njihovo prodajalno blizu njegovega slovitega ateljeja Tovarna.



Leta 1988 je vodenje podjetja Kiehl's prevzela Aaronova hči Jami Morse Heidegger in se očetovi ljubezni do adrenalinskih podvigov poklonila, ko je podprla odpravo na Mount Everest. 88 plezalcev te oprave si je na poti, ki so jo zaznamovale ekstremne in neprijazne vremenske razmere, kožo zaščitilo prav s Kiehl'sovimi izdelki za nego kože, še danes pa je mnogo izmed njih na voljo v njihovih prodajalnah, saj so prave uspešnice.



Po 167 letih je ameriška kozmetična zgodba o uspehu prišla tudi v Slovenijo. V prenovljeni ljubljanski veleblagovnici Maxi deluje po načelu, ki se ga držijo v vseh njihovih trgovinah po svetu: »Preizkusite, preden kupite«. Visoko usposobljeni člani Kiehl'sovega osebja vam bodo brezplačno natančno izmerili kožo in določili vsebnost vlage ter se ob upoštevanju vaših želja z vami posvetovali, kakšno nego bi potrebovali. Izdelke bodo nato preizkusili na vaši koži in vam za domače testiranje podarili tudi vzorčke. Ali se boste pridružili širokemu krogu njihovih oboževalcev, pa je na koncu vaša izbira.