ISKALI STE:

“potrošniki”

Renata Salecl: Potrošniki podpiramo izkoriščanje

Filozofinja, sociologinja in publicistka, ki je v svet ponesla norost možnosti izbire, in pred desetletjem prva Ona 365.

Sabina Obolnar: Zbogom, sreča.

Dr. Aleš Kuhar, agrarni ekonomist, je v pogovoru za Ono uporabil sila imenitno poimenovanje današnjega stanja duha – »trash globalizacija« (globalizacija košev za smeti). Govor...

Dr. Aleš Kuhar: Slovenci pojemo več banan kot jabolk!

Visokošolski učitelj izr. prof. dr. Aleš Kuhar z biotehniške fakultete v Ljubljani pozna in komentira stanje slovenskega kmetijstva, navade potrošnikov in vsebino naših krožniko...

Kako varno in pametno nakupovati na črni petek

Tukaj je črni petek. Dan nakupov, ki ga Američani čakajo celo leto, tudi pri nas pa pridobiva vedno več privržencev. Marsikateri slovenski trgovec danes vabi k nakupu s posebnim...

Med čebele in koze gremo zdaj

Ni pomembno, ali jemljemo kozmetiko kot nujno zlo ali nekaj prijetnega, s čimer si je mogoče popestriti še tako dolgočasne dni. Ključ je v kakovosti sestavin, izdelke nanašamo n...

Kozmetične znamke, ki zavajajo kupce

Ste že slišali za izraz »greenwashing«? V slovenščino bi ga lahko prevedli kot »zeleno farbanje«, označuje pa aktualno marketinško strategijo, ki kupce nagovarja s trenutno najb...

Slovenci smo drugorazredni potrošniki

Potrošništvo je nujno zlo, a kaj ko lahko pod isto blagovno znamko v različnih državah najdemo načeloma identičen izdelek, vendar z drugačno sestavo, ki vpliva na kakovost. Prav...

Svetovni dan potrošnikov

Bilo je 15. marca 1962 je takratni predsednik ZDA J. F. Kennedy kot prvi voditelj države med nagovorom v kongresu spregovoril o potrošnikih in njihovih pravicah. Leta 198...

Koliko časa imam, da zamenjam darilo?

Če vas je pod smrečico pričakalo darilo, za katero se je izkazalo, da ima napako, še ni vse izgubljeno. V Evropskem potrošniškem centru so v obdobju prazničnih nakupov spomnili,...

Brez čiščenja ni prave kozmetične nege

Zaradi nasičenosti trga s številnimi kozmetičnimi izdelki, različnih cen in večkrat zavajajočih trditev nastaja čedalje večja zmeda med potrošniki. Več nam je strokovno pojasnil...

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij ONAPLUS.SI Logo

Zakaj imamo v uredništvu One radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

STRINJAM SE