Zgodbe iz predsedniške kampanje, ki se je dotaknila tudi številnih družinskih članov glavnih akterjev, počasi dobivajo tudi sodni epilog. Melania Trump, žena takratnega republikanskega kandidata in zdajšnja prva dama, je namreč dobila tožbo proti britanskemu tabloidu Daily Mail.

Časnik je namreč 20. avgusta lani v članku zapisal, da je Melania, takrat se je pisala še Knauss, po prihodu v ZDA, kamor je odpotovala zaradi manekenske kariere, delala kot drago plačana spremljevalka, kar je slovenska lepotica označila za laž in obrekovanje. Članek je še navajal, da sta se Melania in njen zdajšnji mož ter predsednik ZDA spoznala že tri leta prej, zgodbo pa so povzeli tudi drugi mediji. Zdajšnja prva dama je v tožbi vztrajala, da so ji z izjavami povzročili ogromno škodo in zahtevala kar 150 milijonov dolarjev odškodnine. No, londonsko visoko sodišče ji je nazadnje pripisalo zmago in mnogo manjši znesek, slabe tri milijone evrov, Daily Mail pa bo poravnal tudi vse stroške sojenja in postopkov.

Tabloid se je prvi dami ZDA na svoji spletni strani tudi javno opravičil.