Šestminutna skladba, ki jo je rokovska skupina The Queen poslušalcem predstavila leta 1975, glasbenim kritikom sprva ni preveč dišala, tudi radijske postaje pa je zaradi dolžine in nenavadnih omemb Galilea, Belcebuba in Scaramouchea niso posebej marale. A že po prvih predvajanjih je osvojila poslušalce in postala radijska uspešnica, ki se je na vrhu glasbenih lestvic se je obdržala kar devet tednov. To je bilo takrat, kaj pa danes? 



Poslušalci kultne skupine si jo še danes na ves glas prepevajo, na spletu jo je do sedaj preneslo že več kot 1,6 milijard uporabnikov, osvaja pa tudi mlajšo publiko, ki šele sedaj spoznava glasbeno zapuščino The Queen. Ni naključje, da so po skladi poimenovali celo film o britanski skupini v režiji Bryana Singerja, ki še vedno žanje uspehe v kinih in je v blagajne po svetu prinesel že okoli 600 milijon dolarjev, s tem pa postal tudi najbolj dobičkonosen glasbeno-biografski film vseh časov. 



Skladba Bohemian Rhapsody tako uspešno kljubuje pritiskom glasbene industrije kot tudi zobu časa. Ko sta jo glasbeni založbi EMI in Elektra na začetku želeli skrajšati, so se ji v bran postavili člani skupine s pevcem Freddiejem Mercuryjem na čelu, tudi uspešnice drugih legendarnih rock zasedb, kot so Nirvanina Smells Like Teen Spirit in Sweet Child O'Mine skupine Guns N' Roses, pa je po številu predvajanj niso uspele dohiteti. Bohemian Rhapsody je pravzaprav tudi edina skladba v zgodovini glasbene industrije, ki je bila dvakrat na vrhu božične britanske lestvice, ugotavlja diskografska hiša Universal Music Group. Video za skladbo pa velja za prvi promocijski glasbeni video vseh časov, ki so ga Queeni posneli za svoj drugi album Queen II.