Preobrazba vojvodinje Kate

Zakonca Sussex sta zaživela novo življenje v Los Angelesu, kjer se večinoma držita stran od fotografskih bliskavic, izjema je le kak dobrodelen projekt. Da bosta živela drugače, kot bi v Veliki Britaniji in da želita s svojo javno podobo slediti zakoncema Obama, pa dokazujeta tudi s tem, da sta podpisala pogodbo z eno največjih agencij za javno nastopanje v Los Angelesu. Z govorniškimi nastopi bosta zaslužila na stotine tisoče dolarjev, v ospredju njunih govorov pa bodo teme, ki ju zanimajo, dobrodelnost, varovanje narave in duševno zdravje, a vsega se bosta lotevala po svoje, nič več po pravilih angleške monarhije.

Medtem je v Veliki Britaniji vsa pozornost na drugem paru, William in Kate sta tudi v času epidemije koronavirusa aktivna, v ospredju pa je v zadnjem času Kate. Naslovi v sicer nič kaj prijaznih britanskih medijih so do nje še bolj ljubeznivi kot prej. Česa takšnega pa ni moč trditi za vojvodinjo Meghan, ki je v nemilosti britanskega tiska gotovo tudi zaradi tožb, ki sta jih s Harryjem napovedala proti tabloidom. A poznavalci dvora pravijo, da odsotnost vojvodinje Meghan ni edini razlog, zakaj je Kate v zadnjem še bolj v ospredju kot prej, to je povezano tudi z epidemijo koronavirusa in novimi načini komuniciranja, h katerim sta se zatekla William in Kate. Če so prej na uradnih obiskih ljudje bolj kaj drugega opazili, kaj ima Kate oblečeno, morajo zdaj, ko se v javnost oglaša prek videoklicev, prisluhniti temu, kar ima vojvodinja za povedati.
Naslovnico revije Hello je zdaj krasila kar dvakrat zapored, urednica pa je to utemeljila z besedami: »Ljudje se počutijo bolj povezani z njo kot kdaj koli prej. Končno jih je neposredno nagovorila in zdi se jim, da so jo bolje spoznali. Z ljudmi deli novice o tem, da je šolanje otrok doma hkrati lepo in težko, povedala je, da pogreša svojo družino, včasih se kateri od videokonferenc pridružijo tudi njeni otroci. Zaradi takšnih reči se lahko ljudje z njo poistovetijo.«
Poznavalci dvora se tako strinjajo, da se je v težkih časih epidemije vojvodinja Kate pokazala v novi luči, ljudje pa jo imajo še raje kot prej. Kot navdušena fotografinja je Britance tudi pozvala, da z njo delijo fotografije, ki nastajajo v času epidemije. Namen projekta je, da prek fotografij postane jasno, koliko poguma in prijaznosti premorejo ljudje v teh nenavadnih časih, je dejala vojvodinja. Seveda pa ji še vedno sledijo kot modni ikoni, kar 14 od 16 oblek, ki jih je nosila v zadnjem čas, jo bilo takoj po tem razprodanih. Tega pa ni mogoče trditi za Meghan, ki se zdaj precej manj pojavlja v javnosti, ko se, pa izbere precej bolj športna oblačila, ki jih na uradnih obiskih kot članica monarhije gotovo ne bi smela obleči.
Onaplus
Postanite naš naročnik in si zagotovite dostop tudi do zaklenjenih avtorskih vsebin.